fbpx

De la idee la primul click pe ”Finalizează comanda” – Magazin online Agiora

Website

Magazin online ușor de folosit și rapid de implementat.

”BIO”, ”organic”, ”natural 100%” – cuvinte pe care utilizatoarele din România le caută cel mai des atunci când vine vorba de îngrijirea pielii și părului. S-au dus zilele în care tratamentele pentru păr umpleau casa de mirosuri intoxicante, iar lista de ingrediente a unei creme necesita o cunoaștere fină a chimiei pentru a înțelege exact cu ce îți hrăneai pielea.

Dacă ești fană a reorientării spre natural, avem o veste bună pentru tine! Agiora Beauty’s Nature și-a lansat magazinul online – creat, adaptat și șlefuit de echipa Connect Media. Aici poți găsi game complete pe bază de ulei de măsline organic sau ulei organic din semințe de rodie – soluții demachiante, creme hidratante, lapte de corp, șampoane delicate și eficiente și o gamă bogată de produse destinate profesioniștilor în hair styling.

Dar să vă povestim cum am început!

Echipa de la Agiora a venit la noi cu o idee aparent simplă: ”Vrem un magazin online user friendly, care să prezinte cât mai bine produsele pe care le oferim clientelor noastre.” Cât de greu poate fi? Nu e greu, dar de la primul cuvânt de conținut și până la primul click pe butonul de ”Finalizează comanda” trebuie să trecem prin anumite etape.

  1. Alegerea platformei

Primul pas pentru proiectul Agiora a fost alegerea unui platforme de ecommerce care să se adapteze nevoilor lor. La recomandarea noastră, ei au decis să meargă pe o platformă OpenCart: ușor de instalat, ușor de personalizat pentru a reprezenta cât mai fidel brand-ul și ușor de ”stăpânit” de către proprietarii magazinului.

Principalul nostru obiectiv atunci când vorbim de un magazin online este să oferim clientului independență odată ce site-ul este gata. Oferim suport non-stop la fiecare proiect online dar știm cât de important este ca un client să știe să se descurce singur în spatele ”tejghelei” virtuale. De aceea, pentru Agiora am ales OpenCart – o platformă intuitivă, user friendly ca panou de administrare și care oferă toate feature-urile necesare pentru transparență și eficiență totală în management-ul de stocuri și comenzi.

  1. Web design

Un magazin este egal cu zero dacă primul lucru pe care îl vezi – vitrina – nu te invită înăuntru să descoperi mai multe. De aceea, un element important al proiectului Agiora a fost input-ul creativ al lui Teo, web designer extraordinaire.

Cum clientul a venit cu un logo gata făcut, Teo a trebuit să creeze identitatea vizuală a site-ului cu elemente grafice unice și intuitive pentru a direcționa utilizatorii spre o anumită acțiune sau pentru a scoate în evidență avantajele Agiora. De asemenea, fiecare gamă de produse BIO a avut nevoie de bannere reprezentative pe pagina principală: astfel utilizatorii care intră pe site sunt atrași din prima de gamele BIO, organice, cu ingrediente naturale.

  1. Conținut

Toate bune și frumoase – avem forme, dar nu avem conținut. Aici a intervenit Mara cu ale ei cuvinte alese puse în propoziții care au sens. Fiecare produs de pe site a primit propria descriere – SEO-ready și ne-am ocupat și de părțile dintr-un site pe care toată lumea le știe, sunt necesare, dar literalmente nimeni nu le citește: Termeni și Condiții și Politică de Confidențialitate.

agiora

  1. Programare

Avem forme și avem conținut – a venit momentul să le îmbinăm. Matei a preluat tot ce ține de grafică de la Teo și tot ce ține de conținut de la Mara, le-a organizat frumos, și-a făcut numărul de magie de programare, a integrat toate cerințele legate de clasificarea produselor (după funcție –ten, corp, păr – și după elementul definitoriu – BIO sau profesional – și ne-a dat undă verde pentru live.

Ce ne-a plăcut la Agiora

Connect Media se bazează pe un concept foarte drag nouă: handholding marketing. Această filozofie a noastră înseamnă că în fiecare etapă, noi ținem clientul de mână (metaforic – fizic, e puțin ciudat după 5 secunde) și îl îndrumăm spre cele mai bune decizii pentru compania sa.

La Agiora asta a însemnat: să le arătam mai multe opțiuni de platformă de ecommerce și să le recomandăm cea mai bună soluție adaptată nevoilor lor; să îi ajutăm să își centralizeze produsele și să descopere cea mai bună metodă de a le prezenta utilizatorilor (de la descrieri la rezoluția imaginilor de produs) și cum să se promoveze cât mai bine în online, odată ce magazinul lor virtual și-a deschis porțile.

Ce ne-a plăcut la Agiora este faptul că atunci când un client știe ce vrea și cum trebuie să arate, totul este fantastic! Noi ne orientăm foarte bine în timp și spațiu dar este mereu mai ușor dacă avem și o direcție înspre care să ne îndreptăm, iar Agiora a fost o ”busolă” exemplară.

 

    Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!