Herbagen România
Servicii:
inbound marketing
Descriere client:
Cu un portofoliu de peste 100 de produse de îngrijire, Herbagen este unul din liderii pieței de dermato-cosmetice produse în România. Având în spate aproape 30 de ani de experiență, compania își concentrează portofoliul pe produse pe bază de ingrediente naturale și substanțe active valoroase.
Provocare:
activ și ca magazin online din 2014, Herbagen a strâns o bază de date de clienți activi dar pentru care nu exista un flux stabilit pentru fidelizare și engagement.
Soluții:
Poziționare: pentru a poziționa brand-ul a trebuit să determinăm ce îl face diferit de competiție și relevant pentru target. După o analiză atentă a pieței, concurenței și brand-ului în sine, am stabilit că beneficiul definitoriu al brand-ului este siguranța – principalul motor din spatele produselor, siguranța pentru bunuri și persoane.
Astfel am propus clientului următoarele activități:
- plan de newsletter trimis de trei ori pe lună pentru promovarea noutăților sau produselor care se află în centrul atenției la momentul respectiv.
- flux de email-uri automatizate: trimise la intervale prestabilite și în funcție de comportamentul și acțiunile utilizatorului pe site.
- ”Bun venit” la crearea unui cont sau înscrierea la newsletter
- Povestea brand-ului și de ce este un preferat al clientelor
- Top 3 produse preferate de clientele Herbagen
- Recenzie la produsul achiziționat cu direcționare pe pagina respectivă
- Sondaj legat de calitatea serviciilor, livrării, produselor în sine
- Felicitare și reducere cu ocazia zilei de naștere
- Reminder pentru reachiziționarea produselor după un interval estimat de timp
Rezultate
creștere de 301% a traficului pe site și o creștere de 217% a valorilor comenzilor plasate în magazinul online.