Google Ads pare înșelător de simplu.
Te atrage prin pașii ușori de urmat odată ce îți introduci adresa de email, te ademenește cu o sumă modică drept cadou, îți oferă tips and tricks și gata! Ești pregătit să apari pe cea mai mare rețea de publicitate din lume!
Google Ads
Cum să nu îți ignore
nimeni reclamele
Reclamele tip display pot crește traficul pe site cu 300%
Vizitatorii din Google Ads sunt cu 50% mai dispuși să facă o achiziție
Ce stă în calea ta?
Nu sunt sigur care sunt obiectivele campaniei mele
Nu știu să setez un audience de remarketing
Nu știu să îmi îmbunătățesc quality score-ul
Nu am timp să monitorizez campaniile
Nu știu cum să setez cuvintele cheie
Nu știu ce să aleg între search, display, remarketing sau dacă TREBUIE să aleg
Nu știu cum să îmi organizez bugetul
Nu știu cum să creez un landing page relevant și atractiv
Think Up!
De ce este Google Ads o alegere
bună pentru afacerea ta:
Ne plac certificările (arată frumos în ramă și ne oferă credibilitate).
De aceea, Connect Media este agenție certificată Google Partner.
Pe baza a peste 7 ani de experiență cu clicks, conversions și CTR, ne bucurăm că ad-urile noastre au adus peste 3.5 milioane de click-uri, au fost văzute de 700 de milioane de ori și au adus aproape 53.000 de conversii (acolo unde acesta era obiectivul campaniei). Reușim să ajungem la aceste cifre prin copy original și grafică eye-catching ce atrage atenția asupra ofertei tale.
Rezultate măsurabile
De la număr de click-uri, la număr de impresii, conversii, cost per click și bugetul consumat, totul este transparent și cuantificabil. Astfel noi putem optimiza regulat și ne asigurăm că cifrele devin din ce în mai bune pentru un ROI de invidiat.
Cost rațional
Tu trebuie să plătești doar când cineva dă click pe reclama ta – astfel poți avea un buget de 100 de lei sau 1000 de lei. Apelând la experți (cum suntem noi!), te vei putea bucura de un trafic mai bun la un cost mai mic.
Relevanță
Chiar dacă competitorul tău licitează mai mult, ad-ul tău poate fi afișat pe o poziție mai bună dacă: ai avut o rată de click mai bună, landing page-ul este mai relevant pentru cuvântul-cheie, iar ad-ul este original și interesant. Astfel poți fi mai vizibil la un cost mai mic.
Targeting țintit
Poți alege anumite zone, dispozitive, ore sau poți merge pe utilizatori care au fost pe site și care sunt deja dovedit interesați de oferta ta. Pentru asta ai nevoie de o listă de remarketing atent compusă și monitorizată.
Optimizare permanentă
Google Ads are nevoie de implicare constantă pentru a oferi cele mai bune rezultate la cele mai bune costuri. Tu nu ai timp pentru așa ceva dar dacă apelezi la echipa noastră, nici nu va mai trebui să te gândești la asta! Bugete, bid-uri, liste de remarketing, CPC, CTA și CTR – toate vor fi atent monitorizate și vor lucra pentru tine.