fbpx

Studiu de caz site: www.headwaymakers.ro

  1. Homepage
  2. Website
  3. Studiu de caz site: www.headwaymakers.ro
Website

Știți ce nu am făcut niciodată pe acest blog? Nu am prezentat un studiu de caz pentru un site! Cum pornim un proiect de la A, îl ducem prin A’, A’’, A_final, A_final_upload și A_final_final și cum ajungem la un rezultat pe gustul tuturor.

Din fericire, tocmai am terminat un proiect foarte fain – http://headwaymakers.ro/ – care a fost lansat în online săptămâna aceasta și cum niciun moment nu este mai bun ca prezentul, hai să povestim despre cum decurge drumul de la A la WWW la noi în agenție.

Clientul vine, se așează frumos pe scaun, scoate laptop, agendă, pix și telefon și ne spune povestea proiectului lui. Noi luăm notițe, avem idei și facem propuneri (unele devin realitate, altele nu – spre binele tuturor). Înțelegem care este outline-ul proiectului și care sunt așteptările. Clientul pleacă și noi ne punem pe treabă.

Organizăm o mică furtună de creiere și, pe baza dorințelor clientului, începem să conturăm o direcție după super puterea fiecăruia!

Mara: cu super puterea punerii cuvintelor într-o anumită ordine frumoasă! La Headway, echipa, fiind expertă în cam tot ce înseamnă experiență de brand și consultanță marketing new age, a fost foarte sigură pe direcția conținutului. De aceea, Mara nu și-a folosit mai deloc super puterea și o putem lăsa pe tușă pentru a juca rolul de cronicar. Pa, Mara!

Teo: cu super puterea alegerii celor mai bune elemente grafice și combinarea lor în mod expert! Designer-ul nostru are un ochi bine orientat pentru detalii, iar cea mai grea sarcină a căzut pe biroul lui: alegerea celor mai bune imagini și elemente grafice pentru a reprezenta cât mai fidel proiectul Headway și integrarea lor într-un mod cât mai original și user friendly.

Teo a pornit de la sugestiile și dorințele celor de la Headway și a făcut un mockup pentru site: un fel de simulare statică a modului în care acesta ar arăta. Acest mockup a fost trimis la Headway. Clientul a trimis după aceea feedback în legătură cu anumite elemente care nu erau conform ideii lor despre site. Așa este și normal, nimic nu merge mai departe până ce clientul nu este 100% satisfăcut.

Matei: cu supraputeri misterioase de progamare! Matei este omul care a transformat mockup-ul lui Teo într-o realitate în online. Vorbim despre primele momente ale site-ului în online și despre momentele în care putem să ne dăm seama cum va fi întâmpinat acesta de utilizator: deși design-ul este de bază, trebuie să ținem cont de cel mai important factor atunci când vorbim de un site – user experience. De aceea, testăm fiecare feature, fiecare pagină și fiecare detaliu pe mai multe browsere și pe mai multe dispozitive mobile. Scopul? Aceeași experiență fără cusur indiferent de mediul sau tehnologia alese.

Studiu_Caz_Site_Headway

Ultimul tester este evident clientul: orice nu este conform așteptărilor sale este refăcut până ce totul este a la carte.

Din păcate, nu există un buton mare și roșu pe care apăsăm și site-ul devine live. Procesul în sine implică o listă lungă de pași (explicați în detaliu de către programatorul nostru dar neasimilate de către cronicar) și aici pot avea loc o grămadă de mici incidente care împiedică lansarea lină a site-ului. Din fericire, Matei – programatorul nostru – a reușit să se lupte cu talazurile nesuferite și www.headwaymakers.ro a pornit la drum într-o zi cu soare și ape liniștite.

Nu subestimați gesturile mici! În buna tradiție a lansărilor la apă am primit și noi o sticlă de bubbly pentru a boteza cum se cuvine site-ul celor de al Headway – dacă nu cu bufnitură de cală, măcar în clinchet de pahare.

La final de cronică: Headway a fost un client impecabil – sigur pe sine și pe ce dorește să transmită de la culorile de brand la tonul și abordarea conținutului și la modul în care totul trebuia să arate în forma finală.

Ce trebuie să știe un client atunci când vine la Connect Media în căutarea unor soluții pentru site-ul său: ce dorește să transmită, ce îl inspiră (atât din punct de vedere vizual, cât și al conținutului), tonul pe care dorește să îl folosească și destinația finală. De restul ne ocupăm noi!

    Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!





    Meniu
    Vrei clienți fideli?
    DA, VREAU GHIDUL!

    De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

    Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

    Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

    Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
    Vrei clienți fideli?
    DA, VREAU GHIDUL!

    De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

    Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

    Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

    Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal