18 octombrie

Omul cât trăiește învață sau cum să prezinți un logo

de pe 18 octombrie 2018
Un logo trebuie să reprezinte distilarea vizuală a identității unui brand. Cu ajutorul unui designer specializat, valorile și angajamentul companiei tale pot fi transmise în câteva secunde într-un mod sublim și incredibil de conceptual. Însă aici noi ne-am confruntat cu o dilemă: cum putem transmite clientului ce a stat în spatele noului său logo proaspăt ieșit din mouse și tastatură? După mai multe logouri care nu s-au bucurat de entuziasmul pe care l-am simțit noi în
Citeste mai departe >
18 octombrie

Vox populi – cui vox est?

de pe 18 octombrie 2018
Câți dintre noi nu am trecut prin asta? Am lucrat cu zilele și săptămânile la un proiect de creație – poziționare, logo, slogan – și practic țopăim de încântare înaintea prezentării. Clientului îi place și preia rezultatul pentru ”a-l arăta la lume”. Aici ne oprim din țopăit și începem să ne încrucișăm degetele de la mâini și picioare: our baby va ajunge dintr-un mediu dedicat exclusiv lui într-un mediu creat special pentru a găsi hibe și format din o
Citeste mai departe >
4 octombrie

Ce este Internetul – cum arată pădurea dincolo de copaci

de pe 4 octombrie 2018
Pentru cei mai mulți dintre noi primul gest dimineața înainte de cafea, dat jos din pat sau chiar deschis ochii este să mergem online. A devenit aproape reflex ca în orice secundă liberă să intrăm frumos pe Internet și să vedem ce s-a mai întâmplat fie în lume, fie în cercul nostru de apropiați. Însă, ce înseamnă să mergi online? Poate abilitatea noastră de a accesa orice tip de informație în câteva secunde ne-a făcut să uităm exact cât de fantastică este aceast
Citeste mai departe >
7 septembrie

Google Attribution sau cum toate click-urile contează

de pe 7 septembrie 2018
Până mai deunăzi, laudele se acordau destul de simplu în Google Ads (née Google AdWords): aveai un cuvânt-cheie, utilizatorul dădea click pe cuvântul cheie. Dacă efectua și o conversie, atunci cuvântul-cheie obținea o frumoasă coroană de lauri proaspeți. Dar cumva această simplitate anula laurii altor cuvinte-cheie: un utilizator dă click în medie pe patru Ads înainte a a-și asuma angajamentul unei conversii. Până acum modelul Google Ads (Last Click Attribution) ignor
Citeste mai departe >
20 august

Noul algoritm Google: să se schimbe primesc dar ce primesc?

de pe 20 august 2018
Noul algoritm Google a fost implementat pe 1 august. Mulți spun că a fost cel mai important upgrade din 2012 până acum. Ca orice modificare Google, au exista câștigători și nu-prea-câștigători. Ce a determinat în ce categorie au picat site-urile? Un cumul de factori printre care cei mai importanți: un index mobile-first conținut și link­-uri on site viteza de încărcare a site-ului Google a declarat că nu poți să faci nimic dacă ai fost penalizat și că nu
Citeste mai departe >
1 august

De ce ai nevoie de un manual de brand

de pe 1 august 2018
La orice lucru pe care îl cumperi vei primi un manual cu instrucțiuni de folosire. Mașină de spălat, telefon, căști, fier de călcat – toate vin însoțite de mini-tomuri ce te învață pe scurt ”așa da, așa nu” atunci când vine vorba de utilizarea noii tale achiziții. Dacă pentru un smartphone ai nevoie de un manual, de ce nu s-ar aplica același principiu și pentru brand-ul tău? Nu numai că brand­-ul tău are nevoie de un manual – el are nevoie de două: manual de
Citeste mai departe >
26 iulie

Cum să te descurci cu comentariile negative pe social media

de pe 26 iulie 2018
”Groaznic! Nu mai pun piciorul în viața mea aici!”. ”Cea mai proastă mâncare!”. ”Patroni nesimțiți!”. ”Am așteptat jumătate de oră un burger care a venit crud deși l-am cerut bine-făcut!”. ”Am lucrat și eu într-o pensiune și vă recomand să nu veniți aici niciodată!”. ”Cele mai proaste produse – nu fac nimic! MINCIUNI!”. Dacă ai noroc, nu vei citi niciodată așa ceva pe pagina de Facebook a brand-ului tău. Însă, având în vedere cât de ușo
Citeste mai departe >
17 iulie

Vreau un website

de pe 17 iulie 2018
Website de prezentare? Magazin online? Responsive? WordPress? PrestaShop? Magento? OpenCart? Toate sunt importante dar toate trec pe planul doi pentru că azi vorbim de basics - de lucrurile care par atât de implicite, încât aproape nimeni nu le mai oferă atenția cuvenită. Înainte de a trece la conținut, design și development ai nevoie de două lucruri esențiale pentru succesul planului tău: un domeniu hosting pentru site-ul tău: locul unde acesta va aștepta frumos pent
Citeste mai departe >
9 iulie

Cum să îți folosești mai bine timpul (bonus: zicale autohtone)

de pe 9 iulie 2018
Ce te împiedică la finalul zilei să spui: ”azi am făcut tot ce aveam pe listă”? Noi avem o bănuială că s-ar putea să fie timpul. Uneori și noi pățim să ne dăm seama că am ajuns la finalul zilei și am avut prea puține ore pentru a duce la bun sfârșit tot ce ne-am propus. Cumva se pare că oricât de mari erau planurile de dimineață, spre seară timpul ne scapă printre degete și uneori rămâi doar cu buna intenție – iar în 2018 intenția chiar nu este singura
Citeste mai departe >
4 iulie

Cât de mult contează culoarea brand-ului tău? [SPOILER ALERT]: destul de mult.

de pe 4 iulie 2018
Gândește-te la logo-ul tău preferat. Care este primul lucru de care îți aduci aminte? Un studiu al Universității din Loyola ne spune că pentru 80% din oameni acesta este culoarea. Culoarea este prima componentă vizuală de care își amintesc cei mai mulți oameni, urmată de forme, simboluri, numere și, la final, de cuvinte. Reclamele color sunt cu 42% mai citite ca cele monocrome. Așa că pare destul de logic: culoarea este o unealtă puternică în design-ul grafic și în cel
Citeste mai departe >