Acest sit folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

SOLUȚII:
Clientul ne-a furnizat harta site-ului nou și toate cerințele legate de funcționalități.
Am început cu paginile principale: cele care prezintă fiecare categorie de echipamente, soluțiile software, abonamentele și soluțiile de management print services și pagina despre companie (punctul central care justifică încrederea în brand).
Aici am încercat să prezentăm totul cât mai succint și ușor de parcurs: utilizatorii care caută acest tip de produse/servicii de obicei deja știu care este oferta și au nevoie doar de un impuls care să îi motiveze să contacteze firma.
Am continuat conținutul cu descrierea fiecărui produs și am creat content pentru 125 de produse: descriere, funcționalități și output.
Pe partea de design am respectat culorile brand-ului și am creat un site aerisit, ușor de navigat, evident responsive și care oferă o experiență orientată atât pe informare, cât și pe confortul utilizatorului final.
Ultima piesă din puzzle a fost reprezentată de optimizare: fiecare pagină are meta title, meta description și cuvinte-cheie alese în așa fel încât să garanteze rezultate optime în căutările online.