fbpx
logo 2

Client:

Happy Partnerships

Servicii:

identitate vizuală, content website, website design, website development, materiale de prezentare.

Descriere client:

Happy Partnerships este o agenție imobiliară din București. Sufletul afacerii este Alina, managing partner și o sursă inepuizabilă de energie pozitivă. Obiectivul este de a oferi fiecărui client proprietatea de care are nevoie fie că este vorba despre proprietăți rezidențiale, comerciale, corporate, închirieri/vânzări.

Provocare:

Fiind deja recunoscută pe piață ca agentul imobiliar pe care ți-l dorești în tabăra ta atunci când ai nevoie de cineva empatic, de încredere și care să îți ofere cele mai bune soluții în timp record, Alina și-a dat seama că avea nevoie de o identitate vizuală care să îi reprezinte angajamentul, dedicarea și abordarea originală.

WEBSITE CONTENT + DESIGN

Procesul de rebranding a trecut la faza următoare: prezență online.

Tonul și personalitatea setate de noua identitate vizuală au fost integrate în design-ul noului website Happy Partnerships. Alina a fost foarte clară în feedback-ul oferit și pe baza acestuia am creat un site ușor de utilizat, intuitiv, aerisit.

Principalul obiectiv al website-ului este de a prezenta toate proiectele Happy Partnerships și de a crea o navigare rapidă și confortabilă pentru utilizator.

Rezultatul este o prezență online care iese în evidență pe o piață definită de uniformitate și clișee vizuale.

Capture 2

MATERIALE DE PREZENTARE

IDENTITATE VIZUALĂ: LOGO

LOGO+SLOGAN: clientului i-au fost propuse trei variante de logo și trei de slogan. Variantele alese sunt cele de mai jos:

  • În general, domeniul imobiliarelor este caracterizat din punct de vedere vizual de fonturi cu serifă care transmit instant tradiție, încredere și experiență: sunt fonturi formale și ”serioase”.
  • Pentru a păstra această idee într-o notă proaspătă dar pentru a evita în același timp capcana supra-formalității, am introdus culori puternice, dinamice și originale care separă instant logo-ul de cele ale competiției.
  • Simbolul grafic creează printr-o compoziție originală litera H, prima literă a denumirii brand-ului, folosindu-se de stilizarea high rise-urilor definitorii.
  • Toate cele trei clădiri din monogramă sunt conectate printr-un element care preia toate nuanțele din clădirile paralele simbolizând astfel parteneriatul oferit de HP și deschiderea spre toate tipurile de clienți.
  • Culorile utilizate sunt proaspete și out of the box tocmai pentru a reprezenta personalitatea fondatorului: vrea mai mult, vrea să dovedească că poate să facă ceva diferit și că nu este la fel ca ceilalți agenți imobiliari.
  • Sloganul propus de Connect Media preia culorile din monogramă și evidențiază dihotomia lexicală dintre realty (imobiliare) și reality (realitate) asigurându-se astfel că rămâne în mintea potențialului client: la Happy Partnerships voi găsi acele soluții care îmi transformă ideile în realitate.

Cuvinte-cheie: optimism, încredere, deschidere, implicare, profesionalism, adaptabilitate.

Meniu
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal