logo agercont final min

Client:

Agercont

Servicii:

poziționare, identitate vizuală,
content website, website design, website development, cărți de vizită.

Descriere client:

Firmă de contabilitate, fiscalitate și salarizare ce oferă soluții contabile prompte. Compania a fost creată pentru a oferi educație financiară persoanelor de decizie din IMM-uri. Se bucură de clienți premium care înțeleg că beneficiile încrederii acordate echipei Agercont se traduc prin atingerea obiectivelor propuse.

Provocare:

Absența unei poziționări, a unei identități vizuale transparente și relevante și a unei prezențe online.

img carti de vizita agercont min
img stationery sager agercont min
img facebookads min

SOLUȚII:

Poziționare: pentru a determina poziționarea brand-ului am analizat cu atenție piața serviciilor de contabilitate din București și am identificat cele mai importante elemente definitorii: experiență, eficiență, profesionalism.

Pentru a scoate, însă, în evidență Agercont am hotărât să mergem pe promisiunea lor a comunicării deschise.

POZIȚIONARE: CONTABILITATE CLARĂ

  • Unul dintre ajectivele cel mai des folosite pentru procesele contabile este ”complicat”.
  • Există o lipsă de disponibilitate din partea firmelor contabile de a discuta simplu cu clientul și o lipsă de înțelegere din partea clientului în ceea ce privește legislația și pașii necesari.
  • Deși toate firmele de contabilitate promit profesionalism și experiență, nici una nu încearcă să ofere educație clientului.
  • De aceea, poziționarea aleasă este relevantă pentru target-ul ales.
  • Antreprenorii nu mai sunt de modă-veche: vor să înțeleagă mecanismele contabile și cum acestea le pot fi de ajutor în îndeplinirea obiectivelor de business.
  • Adjectivul ”clară” transmite imediat imaginea Agercont și ideea unui transfer de informații.
  • Acest transfer de informații rezultă într-un antreprenor educat, pregătit să facă față provocărilor mediului de business de la noi și să înțeleagă mecanisme aparent nebuloase.

IDENTITATE VIZUALĂ: LOGO+SLOGAN

SLOGAN: clientului i-au fost propuse trei variante, iar la final a fost ales sloganul acesta.

THE OPEN ACCOUNTANTS

  • Sloganul este focusat pe un contrast neașteptat între adjectiv și substantivul determinat.
  • Adjectivul ”open” transmite ideea de deschidere către client, de transfer de informații, de dorință de educare.
  • Substantivul la plural stabilește din start nișa de activitate și prezintă faptul că Agercont implică o echipă de profesioniști.
  • Articolul hotărât sigilează sloganul și nu permite comparație sau imitație.

LOGO: clientului i-au fost propuse trei variante de logo.
Varianta aleasă a fost aceasta:

logo agercont min
  • Simbolul abstract creat de mișcare dungilor paralele creează un spațiu deschis: se poate comunica, respira, nu există o formă închisă. Se păstrează astfel mesajul sloganului.
  • Elementul vizual nu respectă o formă geometrică clasică și sugerează astfel dinamismul brand-ului.
  • Fontul utilizat este modern, fără serife și transmite profesionalism, deschidere, onestitate, angajament.
  • Comunicarea tipografică prin minuscule a numelui brand-ului prezintă nișa într-o lumină nouă, mai proaspătă.

WEBSITE: CONȚINUT + DESIGN + IMPLEMENTARE

Site-ul preia identitatea vizuală a brand-ului și transmite o imagine prietenoasă, abordabilă și ușor de parcurs pentru un potențial client.

img website agercont min
Meniu

    A site that is "moving" slowly, the need for support for social media, a logo that no longer seems to "work". Tell us in your own words what we can help you with and let's get started!

     




     

     

      Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!

       




       


        Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!

         




         


          Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!

           




           


          Vrei clienți fideli?
          DA, VREAU GHIDUL!

          De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

          Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

          Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

          Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
          Vrei clienți fideli?
          DA, VREAU GHIDUL!

          De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

          Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

          Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

          Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal