fbpx
nova vision studiu de caz header

Client:

Nova Vision Investments

Servicii:

poziționare, identitate vizuală, content website, website design, website development, materiale de prezentare.

Descriere client:

NOVA VISION INVESTMENTS este un administrator de fonduri de investiții alternative, de tip deschis, destinat investitorilor de retail.

Provocare:

un brand care beneficiază de expertiza echipei dar care, este abia la început, ca entitate nouă pe piața fondurilor de investiții.

studiu de caz nova vision imagine 1

Propunere acceptată: Money can be more.

Banii păstrați ”la saltea”, ”în șifonier” sau în sertare rămân atât: bani păstrați (care pot aproape oricând să devină lipsiți de valoare în funcție de fluctuațiile pieței).
Banii ”eliberați” pentru a-și atinge adevăratul lor potențial (i.e în fonduri de investiții) se bucură de un impuls care îi împinge pe o traiectorie de la care cu greu pot fi deviați.

Astfel oamenii cu adevărat inteligenți știu că banii păstrați pentru zile negre nu trebuie să ia forma teancurilor de plastic ascunse în casă sau depozitate la bancă unde rămân imobili.
Oamenii cu adevărat inteligenți înțeleg că banii în mișcare rămân în mișcare și cu ajutorul investițiilor inteligente se înmulțesc și devin mai mult (siguranță, confort) și mai mulți.

LOGO+SLOGAN: clientului i-au fost propuse trei variante de logo și trei de slogan. Varianta aleasă este cea de mai jos:

Slogan: Cu tine. Pentru tine. Pentru viitor.
Un slogan în trei părți (de aici și sonoritatea și ritmul plăcut).

Sloganul a fost conceput pe baza ideii de călătorie (implicit este prezentă și mișcarea): de la faptul că te gândești la viitor, la hotărârea de a investi, la alegerea unui fond de investiții și de siguranța pe care acesta îl oferă pe termen lung.

studiu de caz nova vision imagine 2
  • 1. Cu tine: suntem aici atunci când simți că banii tăi pot face mai mult.
  • 2. Pentru tine: tot ce facem este în interesul tău, al membrului la fondul de investiții.
  • 3. Pentru viitor: banii tăi, cu ajutorul Nova Invest, devin o sursă de stabilitate în viitor – își depășesc aspectul static – devin siguranță, confort, poate chiar alinare.

Logo:

O propunere bazată pe ideea de creștere: atât a fondului în general, cât și a sumelor investite de fiecare investitor în parte.
Plecând de la forma arhicunoscută a unui grafic de bursă, am preluat ideea și am modificat-o într-o formă geometrică dinamică, aflată în aparentă mișcare, și incluzând cele două inițiale ale brand-ului.

Propunerea se citește fix pe axa verticală – o călătorie: CE – CINE – CUM

  • privirea începe cu simbolul vizual în culori calde (portocaliu și galben)
  • continuă cu denumirea brand-ului scris în două culori contrastante (brand și domeniu)
  • finalizează cu sloganul de impact, atent spațiat pentru a fi scos în evidență și a reprezenta un sfârșit satisfăcător

Impresia finală este a unui brand dinamic, proaspăt, implicat și cald – departe de clișeele domeniului și opacitatea asociată cu acesta.

Noul website Nova respectă identitatea concepută și oferă atât potențialilor investitori, cât și celor deja existenți toate informațiile pertinente despre fond, procese, date la zi, etc.

Pe partea de conținut provocarea a stat în integrarea anumitor documente legale care sunt obligatorii prin lege într-un site care a avut nevoie și de pagini scrise pe înțelesul unui utilizator nefamiliarizat cu ce înseamnă un fond de investiții.

studiu de caz nova vision imagine 6