Pentru că ții la clienții tăi.
Și cum ar trebui să procedezi?
Foarte simplu, fă-l: interesant relevant ne-agasant
Uită de mail-uri enervante cu ”stimate client” și care apar doar când ai ceva nou-nouț de anunțat. Descoperă fantastica lume a personalizării și folosește email-urile pentru a transmite clienților tăi ceva foarte important, ei contează.
Toată lumea urăște spam-ul
Atunci de ce să mai
investești în email marketing?
Din utilizatori sunt influențați de conținutul personalizat
Din companiile din retail spun că email marketing este cea mai bună metodă de păstrare a unui client
Cum poți să faci asta?
Recomandări de produse pe baza achizițiilor din trecut
Oferte speciale de zile de naștere sau la intervale de time prestabilite
Promoții orientate numai pe abonații la newsletter
Ce stă în calea ta?
Nu am un plan de email marketing
Nu știu cum să creez o campanie de email marketing
Nu știu când să trimit campaniile de email marketing
Nu știu cum pot să segmentez clienții
Think Up!
Ne orientăm spre full package:
De la subiectul email-ului la conținut, design personalizat și link-ul final, totul trebuie să motiveze utilizatorul final să facă ceva: să cumpere, să se înscrie sau doar să te țină minte.
În cel mai mediu caz
un newsletter provoacă un zâmbet.
În cel mai bun caz
un newsletter duce la o achiziție.
În cel mai rău caz
un newsletter ajunge instant în trash.