fbpx

Socializare în online: experiența Zehava

  1. Homepage
  2. Marketing
  3. Socializare în online: experiența Zehava
Marketing

Cea mai mare rețea de socializare din lume număra la mijlocul anului 2016 aproape 2 miliarde utilizatori dintre care 1.083 de miliarde sunt activi zilnic. La fiecare secundă se creează 6 profiluri noi, iar 83% din părinți sunt prieteni pe Facebook cu copiii lor – spre (ne)fericirea acestora.

Aceștia sunt doar utilizatorii ”persoană fizică”. Dacă trecem pe partea celor care folosesc Facebook-ul pentru a-și promova afacerea într-un mod mai sociabil, ei bine cifrele sunt destul de încurajatoare! Pe Facebook există 50 de milioane de pagini de business dintre care 2.5 milioane sunt active în rețeaua internă de publicitate, iar cele mai bune momente pentru post-uri sunt joi și vineri [1]– probabil când deja toată lumea este mai activă pe Facebook în timp ce apare aroma inconfundabilă a weekend-ului.

Toate aceste cifre înseamnă un singur lucru pentru noi: orice companie care vrea să devină relevantă în online nu poate decât să profite de pe urma unei pagini de Facebook. Am mai scris despre asta aici și ne ocupăm cu asta aici. Știm că pare ”neserios” să postezi în fiecare zi ca business dar este o metodă excelentă de a dialoga altfel cu fanii  și de a crea o imagine online completă pentru compania ta.

Aici intră în scenă unul din clienții noștri cei mai frumoși –Zehava Createur Joaillier, un atelier de bijuterii, care îți oferă unele dintre cele mai originale și incredibile creații de pe piața din România. Cercei, brățări, inele de logodnă, verighete, inele statement și coliere care împodobesc regal orice ținută – orice cauți și orice îți imaginezi, Zehava îți va depăși orice așteptare!

Ce le face atât de speciale? La Zehava nimic nu este produs în masă – totul este lucrat manual, cu atenție și dragoste pentru ca fiecare piesă să se potrivească perfect cu personalitatea ”destinatarului” – fără șabloane, fără repetiție și fără compromisuri.

Luând în considerare natura tip boutique a afacerii, povestea Zehava a devenit un brand pentru cunoscători – cei care care sunt clienți fideli s-au îndrăgostit de povestea și experiența oferite de Zehava și nu concep revenirea la bijuterii impersonale sau produse în masă.

Din păcate, reversul medaliei a fost că, în mare parte, brand-ul nu era pe cât de cunoscut ar fi dorit să fie. Lipsa unei prezențe active pe social media nu a ajutat deloc la răspândirea zvonului în online că există un atelier care îți oferă bijuterii complet originale, modelate după personalitatea ta. Aici am intervenit noi cu ”trâmbița” noastră sociabilă.

De la bun început am știut că trebuie să spunem o poveste despre fiecare bijuterie Zehava. Detaliile tehnice (numărul de carate, tipul de aur, piatra prețioasă, etc.) sunt importante, dar până la urmă o bijuterie trebuie să îți spună ceva și să rezoneze cu personalitatea ta. De aceea, pentru pagina de Facebook Zehava, am ales să postăm în fiecare zi o bijuterie nouă, însoțită de o poveste menită a trezi curiozitatea și de a atrage oameni noi în experiența Zehava.

Pe măsură ce postările au avut un reach din ce în ce mai mare, numărul de fani a crescut, iar aceștia au devenit mult mai activi pe pagină. Aici am început să devenim și community manager. De la programarea de consultații în atelierul Zehava, la rezolvarea cererilor legate de prețuri și programarea clienților nerăbdători – ne ocupăm în fiecare zi de orice înseamnă interacțiunea cu fanii paginii. Asta s-a tradus pentru client într-un interes sporit în bijuteriile Zehava și în ideea de a alege bijuterii personalizate bazate pe propriul design sau imaginație.

fb

În cifre: de la preluarea paginii de către Connect Media, numărul de vizualizări a crescut cu 65%, numărul de like-uri cu 267%, iar interacțiunea cu conținutul de pe pagină a crescut cu 92%. Sună bine dar ce înseamnă asta pentru client?

O prezență activă pe rețelele de socializare permite unui brand să comunice altfel cu fanii săi. Nu există cadrul formal al unui site, formulare de contact sau adrese de email. Lasă un comentariu sau trimite un mesaj și cu siguranță nu vei fi ignorat. În plus, un site este mai greu de adus la zi. O pagină de Facebook te ajută să produci conținut proaspăt și relevant pentru target-ul tău, iar dacă poți trimite fanii de pe pagina de socializare pe site – cu atât mai bine!

La Zehava, oamenii sunt atrași instant de imaginile uimitoare și de mica poveste din spatele fiecărei bijuterii, iar primul pas spre o comandă este o întrebare pusă într-un mesaj privat – așa începe experiența Zehava! Până la urmă cam totul începe cu un ”Bună ziua!”

Dacă vrei să te ajutăm să fii mai sociabil în online, te așteptăm cu un mesaj aici.

[1] https://www.brandwatch.com/blog/47-facebook-statistics-2016/

    Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!





    Meniu
    Vrei clienți fideli?
    DA, VREAU GHIDUL!

    De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

    Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

    Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

    Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
    Vrei clienți fideli?
    DA, VREAU GHIDUL!

    De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

    Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

    Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

    Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal