Când vrei să apari în căutări?
Fix atunci când cineva caută ce oferi. Exact asta face Google Ads: selectezi cuvintele-cheie relevante, alegi suma de investit și anunțul tău va apărea când cineva caută tipul de produs/serviciu pe care îl oferi,
Când vrei să apari în căutări?
Fix atunci când cineva caută ce oferi. Exact asta face Google Ads: selectezi cuvintele-cheie relevante, alegi suma de investit și anunțul tău va apărea când cineva caută tipul de produs/serviciu pe care îl oferi,
Reclamele tip display pot crește traficul pe site cu 300%
Vizitatorii din Google Ads sunt cu 50% mai dispuși să facă o achiziție
Nu sunt sigur(ă) că știu să setez/monitorizez o campanie
Nu știu ce să fac cu utilizatorii care intră pe site, care care nu cumpără
Ce aleg între search, display, remarketing?
Cum împart bugetul?
Avem experiență și certificări: agenție Google Partner și lucrăm în domeniul acesta din 2012.
rezultate măsurabile
Toate cifrele sunt la îndemână: cum și unde se folosește bugetul, câți utilizatori am adus, cum au interacționat cu site-ul și câte conversii sunt – așa tu știi unde ”se duc banii”, iar noi putem optimiza corespunzător.
relevanță
Secretul unei reclame care este afișată înaintea concurenței? Nu neapărat bugetul cât originalitatea ad-ului și calitatea paginii unde direcționezi clientul. Le ai? Atunci vei fi vizibil la un cost mai mic.
target bine ales
Unde apar reclamele tale? Selectăm anumite zone, dispozitive, ore (dacă ai un magazin fizic, afișăm reclamele doar în intervalul orar de deschidere), afinități în comportamentul online – totul pentru a ”nimeri” fix persoana care ar fi interesată de ce oferi.