fbpx
contactBTN logoShadow3

Google Ads

separatorTitlePct min

Aici erai! Te-am căutat...

separatorTitlePct min

Când vrei să apari în căutări?

Fix atunci când cineva caută ce oferi. Exact asta face Google Ads: selectezi cuvintele-cheie relevante, alegi suma de investit și anunțul tău va apărea când cineva caută tipul de produs/serviciu pe care îl oferi,

Pentru servicii de continut pentru afacerea ta, echipa agentiei Connect Media iti sta la dispozitie.
Campaniile de Google Ads Connect Media te ajuta sa iti promovezi afacerea unde si cand clientii au nevoie de ea.

Reclamele tip display pot crește traficul pe site cu 300%

Campaniile de Google Ads de la agentia Connect Media iti promoveaza serviciile si produsele eficient si relevant.

Vizitatorii din Google Ads sunt cu 50% mai dispuși să facă o achiziție

icon smiley red small min
separatorTitlePct min

Ce te împiedică să faci asta?

separatorTitlePct min

  Nu sunt sigur(ă) că știu să setez/monitorizez o campanie

  Nu știu ce să fac cu utilizatorii care intră pe site, care care nu cumpără

  Ce aleg între search, display, remarketing?

  Cum împart bugetul?

separatorTitlePct min

Think Up!

separatorTitlePct min

De ce să ne alegi pentru campania ta de Google Ads?

Someone working on a laptop

Avem experiență și certificări: agenție Google Partner și lucrăm în domeniul acesta din 2012.

tag 1 o directie clara de comunicare min

rezultate măsurabile
Toate cifrele sunt la îndemână: cum și unde se folosește bugetul, câți utilizatori am adus, cum au interacționat cu site-ul și câte conversii sunt – așa tu știi unde ”se duc banii”, iar noi putem optimiza corespunzător.

tag 2 autoritate in domeniu min

relevanță
Secretul unei reclame care este afișată înaintea concurenței? Nu neapărat bugetul cât originalitatea ad-ului și calitatea paginii unde direcționezi clientul. Le ai? Atunci vei fi vizibil la un cost mai mic.

tag 3 content echilibrat min

target bine ales
Unde apar reclamele tale? Selectăm anumite zone, dispozitive, ore (dacă ai un magazin fizic, afișăm reclamele doar în intervalul orar de deschidere), afinități în comportamentul online – totul pentru a ”nimeri” fix persoana care ar fi interesată de ce oferi.