fbpx

Identitate vizuală

separatorTitlePct min

Cine ești ca brand

separatorTitlePct min

Identitatea vizuală a brand-ului tău
este compusă din logo și slogan.
Logo-ul este un simbol format din texte
și imagini, care te ajută să identifici
instant un brand. Sloganul este
promisiunea definitorie a brand-ului tău.

emoția

este elementul de bază al unui slogan

Împreună, aceste două elemente trebuie să:

îți reprezinte și definească identitatea
atragă utilizatorii
te diferențieze de concurență
încurajeze fidelizarea
fie declinabile: la fel de atractive pe website, cărți
de vizită, website, social media, facturi, etc.

Logo-ul și sloganul sunt punctul central al
prezenței brand-ului tău:

Ele vor dicta cum comunici, cum te prezinți
și care va fi relația cu potențialii tăi clienți.
De aceea, nu poți subestima importanța lor.

50

milisecunde: atât durează crearea unei
prime impresii pentru un logo

icon smiley red small min
separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Ce stă în calea ta?

  Nu știu să distilez grafic esența brand-ului meu

  Nu știu care este emoția pe care vreau să o provoace un slogan

  Nu știu cum să construiesc o identitate conceptuală și definitorie

Branding LogoSlogan
separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Think Up!

Ne orientam spre full package:

Un copywriter prezintă promisiunea brand-ului tău într-un mod ce atrage atenția și creează instant o legătură emoțională. Un designer vizual îți va distila esența brand-ului tău (valori, angajament, tar get, element diferențiator) într-un element grafic instant recognoscibil și conceptual inteligent – fără clișee și soluții evidente. Împr eună cele două elemente și cei doi membri ai echipei Connect Media îți vor oferi o identitate vizuală care:

tag 1 o directie clara de comunicare min

îți definește și
diferențiază brand-ul

tag 2 autoritate in domeniu min

îi cimentează poziția în
mentalul colectiv

tag 3 content echilibrat min

motivează targetul să afle
mai multe despre tine

Identitate vizuală

separatorTitlePct min

Cine ești ca brand

separatorTitlePct min

Identitatea vizuală a brand-ului tău
este compusă din logo și slogan.
Logo-ul este un simbol format din texte
și imagini, care te ajută să identifici
instant un brand. Sloganul este
promisiunea definitorie a brand-ului tău.

emoția

este elementul de bază al unui slogan

Împreună, aceste două elemente trebuie să:

îți reprezinte și definească identitatea
atragă utilizatorii

te diferențieze de concurență
încurajeze fidelizarea

fie declinabile: la fel de atractive pe website, cărți
de vizită
, website, social media, facturi, etc.

Logo-ul și sloganul sunt punctul central al
prezenței brand-ului tău:

Ele vor dicta cum comunici, cum te prezinți și care va fi relația cu potențialii tăi clienți. De aceea, nu poți subestima importanța lor.

50

milisecunde: atât durează crearea unei prime impresii pentru un logo

icon smiley red small min
separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Ce stă în calea ta?

  Nu știu să distilez grafic esența brand-ului meu

  Nu știu care este emoția pe care vreau să o provoace un slogan

  Nu știu cum să construiesc o identitate conceptuală și definitorie

Branding LogoSlogan
separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Think Up!

Ne orientam spre full package:

Un copywriter prezintă promisiunea brand-ului tău într-un mod ce atrage atenția și creează instant o legătură emoțională. Un designer vizual îți va distila esența brand-ului tău (valori, angajament, tar get, element diferențiator) într-un element grafic instant recognoscibil și conceptual inteligent – fără clișee și soluții evidente. Împreună cele două elemente și cei doi membri ai echipei Connect Media îți vor oferi o identitate vizuală care:

tag 1 o directie clara de comunicare min

îți definește și
diferențiază brand-ul

tag 2 autoritate in domeniu min

îi cimentează poziția în
mentalul colectiv

tag 3 content echilibrat min

motivează targetul să afle
mai multe despre tine

Identitate vizuală

Cine ești ca brand

separatorTitlePct min

Identitatea vizuală a brand-ului tău este compusă din logo și slogan.
Logo-ul este un simbol format din texte și imagini, care te ajută să identifici instant un brand.
Sloganul este promisiunea definitorie a brand-ului tău.

emoția

este elementul de bază al unui slogan

Împreună, aceste două elemente trebuie să:

  • îți reprezinte și definească identitatea atragă utilizatorii
  • te diferențieze de concurență încurajeze fidelizarea
  • fie declinabile: la fel de atractive pe website, cărți de vizită, website, social media, facturi, etc.

Logo-ul și sloganul sunt punctul central al prezenței brand-ului tău:

Ele vor dicta cum comunici, cum te prezinți și care va fi relația cu potențialii tăi clienți. De aceea, nu poți subestima importanța lor.

50

milisecunde: atât durează crearea unei prime impresii pentru un logo

Continut relevant, proaspat, original si creativ: asta vei gasi la agentia Connect Media.
icon smiley red small min

Ce stă în calea ta?

separatorTitlePct min

  Nu știu să distilez grafic esența brand-ului meu

  Nu știu care este emoția pe care vreau să o provoace un slogan

  Nu știu cum să construiesc o identitate conceptuală și definitorie

Branding LogoSlogan

Think Up!

separatorTitlePct min

Ne orientam spre full package:

De la subiectul email-ului la conținut, design personalizat și link-ul final, totul trebuie să motiveze utilizatorul final să facă ceva: să cumpere, să se înscrie sau doar să te țină minte.

tag 1 o directie clara de comunicare min

În cel mai bun caz
un newsletter duce la o achiziție.

tag 2 autoritate in domeniu min

În cel mai mediu caz
un newsletter provoacă un zâmbet.

tag 3 content echilibrat min

În cel mai rău caz
un newsletter ajunge instant în trash.

Meniu
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal