Pentru că o poți face bine cu mail-uri care să facă abonații să DEA CLICK.
Descoperă cât de bine funcționează personalizarea și cum un pas în plus te ajută să fii mai aproape de clienții tăi.
Pentru că o poți face bine cu mail-uri care să facă abonații să DEA CLICK.
Descoperă cât de bine funcționează personalizarea și cum un pas în plus te ajută să fii mai aproape de clienții tăi.
Din utilizatori sunt influențați de conținutul personalizat
Din companiile din retail spun că email marketing este cea mai bună metodă de păstrare a unui client
Recomandări de produse pe baza achizițiilor din trecut
Oferte speciale de zile de naștere sau la intervale de time prestabilite
Coduri speciale de reducere oferite exclusiv abonaților la newsletter.
Nu am un plan de mail-uri.
Nu știu cum să segmentez baza de date.
Nu știu când să trimit și ce să scriu sau cum să arate…
De la subiectul email-ului la conținut, design personalizat și link-ul final, totul trebuie să motiveze utilizatorul final să facă ceva: să cumpere, să se înscrie sau doar să te țină minte.
În cel mai mediu caz
un newsletter readuce aminte utilizatorului că exiști.
În cel mai bun caz
un newsletter duce la o achiziție.
În cel mai rău caz
un newsletter ajunge instant în trash.