fbpx

Toată lumea urăște spam-ul

separatorTitlePct min

Atunci de ce să mai
investești în email marketing?

separatorTitlePct min

Pentru că ții la clienții tăi.
Și cum ar trebui să procedezi?
Foarte simplu, fă-l: interesant relevant ne-agasant
Uită de mail-uri enervante cu ”stimate client” și care apar doar când ai ceva nou-nouț de anunțat. Descoperă fantastica lume a personalizării și folosește email-urile pentru a transmite clienților tăi ceva foarte important, ei contează.

Din utilizatori sunt influențați de conținutul personalizat

Campaniile de email marketing de la agentia Connect Media transforma utilizatorii in clienti fideli.
In marketing continutul este cel care face diferenta intre afacerea ta si concurenta - afla de ce la Connect Media

Din companiile din retail spun că email marketing este cea mai bună metodă de păstrare a unui client

Strategie Marketing email marketing
icon smiley blue small min

Cum poți să faci asta?

separatorTitlePct min

Recomandări de produse pe baza achizițiilor din trecut

separatorTitlePct min

Oferte speciale de zile de naștere sau la intervale de time prestabilite

separatorTitlePct min

Promoții orientate numai pe abonații la newsletter

icon smiley red small min
separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Ce stă în calea ta?

  Nu am un plan de email marketing

  Nu știu cum să creez o campanie de email marketing

  Nu știu când să trimit campaniile de email marketing

  Nu știu cum pot să segmentez clienții

separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Think Up!

Ne orientăm spre full package:

De la subiectul email-ului la conținut, design personalizat și link-ul final, totul trebuie să motiveze utilizatorul final să facă ceva: să cumpere, să se înscrie sau doar să te țină minte.

tag 2 autoritate in domeniu min

În cel mai mediu caz
un newsletter provoacă un zâmbet.

tag 1 o directie clara de comunicare min

În cel mai bun caz
un newsletter duce la o achiziție.

tag 3 content echilibrat min

În cel mai rău caz
un newsletter ajunge instant în trash.

Toată lumea urăște spam-ul

separatorTitlePct min

Atunci de ce să mai
trimiți un newsletter?

separatorTitlePct min

Pentru că ții la clienții tăi.
Și cum ar trebui să procedezi?
Foarte simplu, fă-l: interesant relevant ne-agasant
Uită de mail-uri enervante cu ”stimate client” și care apar doar când ai ceva nou-nouț de anunțat. Descoperă fantastica lume a personalizării și folosește email-urile pentru a transmite clienților tăi ceva foarte important, ei contează.

Din utilizatori sunt influențați de conținutul personalizat

Campaniile de email marketing de la agentia Connect Media transforma utilizatorii in clienti fideli.
In marketing continutul este cel care face diferenta intre afacerea ta si concurenta - afla de ce la Connect Media

Din companiile din retail spun că email marketing este cea mai bună metodă de păstrare a unui client

Strategie Marketing email marketing
icon smiley blue small min

Cum poți să faci asta?

separatorTitlePct min

Recomandări de produse pe baza achizițiilor din trecut

separatorTitlePct min

Oferte speciale de zile de naștere sau la intervale de time prestabilite

separatorTitlePct min

Promoții orientate numai pe abonații la newsletter

icon smiley red small min
separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Ce stă în calea ta?

  Nu am un plan de email marketing

  Nu știu cum să creez o campanie de email marketing

  Nu știu când să trimit o campanie de email marketing

  Nu știu cum pot să segmentez clienții

separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Think Up!

Ne orientăm spre full package:

De la subiectul email-ului la conținut, design personalizat și link-ul final, totul trebuie să motiveze utilizatorul final să facă ceva: să cumpere, să se înscrie sau doar să te țină minte.

tag 2 autoritate in domeniu min

În cel mai mediu caz
un newsletter provoacă un zâmbet.

tag 1 o directie clara de comunicare min

În cel mai bun caz
un newsletter duce la o achiziție.

tag 3 content echilibrat min

În cel mai rău caz
un newsletter ajunge instant în trash.

Toată lumea urăște spam-ul

Atunci de ce să mai
trimiți un newsletter?

separatorTitlePct min

Pentru că ții la clienții tăi.
Și cum ar trebui să procedezi?
Foarte simplu, fă-l: interesant relevant ne-agasant
Uită de mail-uri enervante cu ”stimate client” și care apar doar când ai ceva nou-nouț de anunțat. Descoperă fantastica lume a personalizării și folosește email-urile pentru a transmite clienților tăi ceva foarte important, ei contează.

Din utilizatori sunt influențați de conținutul personalizat

Campaniile de email marketing de la agentia Connect Media transforma utilizatorii in clienti fideli.

Din companiile din retail spun că email marketing este cea mai bună metodă de păstrare a unui client

In marketing continutul este cel care face diferenta intre afacerea ta si concurenta - afla de ce la Connect Media
Strategie Marketing email marketing
icon smiley blue small min

Cum poți să faci asta?

separatorTitlePct min

Recomandări de produse pe baza achizițiilor din trecut

separatorTitlePct min

Oferte speciale de zile de naștere sau la intervale de time prestabilite

separatorTitlePct min

Promoții orientate numai pe abonații la newsletter

Email marketing Servicii sectiune imagine
icon smiley red small min

Ce stă în calea ta?

separatorTitlePct min

  Nu am un plan de email marketing

  Nu știu cum să creez o campanie de email marketing

  Nu știu când să trimit o campanie de email marketing

  Nu știu cum pot să segmentez clienții

Think Up!

separatorTitlePct min

Ne orientăm spre full package:

De la subiectul email-ului la conținut, design personalizat și link-ul final, totul trebuie să motiveze utilizatorul final să facă ceva: să cumpere, să se înscrie sau doar să te țină minte.

tag 1 o directie clara de comunicare min

În cel mai bun caz
un newsletter duce la o achiziție.

tag 2 autoritate in domeniu min

În cel mai mediu caz
un newsletter provoacă un zâmbet.

tag 3 content echilibrat min

În cel mai rău caz
un newsletter ajunge instant în trash.

Meniu
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal