De ce este diferit brand-ul tău?
Înainte de a răspunde, elimină din vocabularul
tău cuvintele ”profesionalism” și ”calitate
înaltă”. Toți competitorii tăi oferă asta și atunci
când toată lumea o face, ele devin irelevante.
Înainte de a răspunde, elimină din vocabularul
tău cuvintele ”profesionalism” și ”calitate
înaltă”. Toți competitorii tăi oferă asta și atunci
când toată lumea o face, ele devin irelevante.
Este acel ”ceva” pe care nu îl mai oferă nimeni
și care creează o legătură instantă între tine și
consumator. Acesta este și cel care definește
poziționarea brand-ului tău pe piață.
1 Diferită de competiție.
2 Concentrată pe soluționarea unei probleme.
3 Relevantă pentru target.
Dacă atunci când îți prezinți brand-ul nu poți
completa propoziția ”brand-ul meu este cel
care…”, atunci înseamnă că îți lipsește elementul
de bază al succesului proiectului tău.
brand
nu am timp să investighez piața
nu știu exact de ce brand-ul meu este diferit
m-am blocat în clișee
nu știu care îmi sunt punctele tari/slabe
nu știu care sunt tendințele în piață
Ea nu este un moment de inspirație sau o scânteie sclipitoare. Ea necesită o perspectivă de 360o: trebuie să știi cât mai multe despre nișa ta, care este concurența, care sunt punctele TALE tari/slabe, care sunt punctele LOR tari/slabe, unde se îndreaptă piață, cine este și ce nevoi are target-ul și o listă lungă de detalii la care nici nu te-ai gândit încă că pot fi relevante. Echipa Connect Media îți furnizează o poziționare relevantă pentru brand-ul tău, bazată pe informații obiective, trenduri importante, definirea corectă a target-ului și prezența concurenței pe piață.
Rezultatul este piatra de temelie a brand-ului tău și îți oferă:
1. Fundația pe baza căreia vei putea să construiești pe termen lung
2. Punctul de plecare pentru logo, slogan, website, materiale conexe
3. O direcție clară de comunicare ușor de declinat în mai multe medii de comunicare
Înainte de a răspunde, elimină din vocabularul tău cuvintele ”profesionalism” și ”calitate înaltă”. Toți competitorii tăi oferă asta și atunci când toată lumea o face, ele devin irelevante.
Este acel ”ceva” pe care nu îl mai oferă nimeni și care creează o legătură instantă între tine și consumator. Acesta este și cel care definește poziționarea brand-ului tău pe piață.
Pentru fi de succes, poziționarea unui
brand trebuie să fie:
1 Diferită de competiție.
2 Concentrată pe soluționarea unei probleme.
3 Relevantă pentru target.
Dacă atunci când îți prezinți brand-ul nu poți completa propoziția ”brand-ul meu este cel care…”, atunci înseamnă că îți lipsește elementul de bază al succesului proiectului tău.
brand
nu am timp să investighez piața
nu știu exact de ce brand-ul meu este diferit
m-am blocat în clișee
nu știu care îmi sunt punctele tari/slabe
nu știu care sunt tendințele în piață
Ea nu este un moment de inspirație sau o scânteie sclipitoare.
Ea necesită o perspectivă de 360o: trebuie să știi cât mai multe despre nișa ta, care este concurența, care sunt punctele TALE tari/slabe, care sunt punctele LOR tari/slabe, unde se îndreaptă piață, cine este și ce nevoi are target-ul și o listă lungă de detalii la care nici nu te-ai gândit încă că pot fi relevante.
Echipa Connect Media îți furnizează o poziționare relevantă pentru brand-ul tău, bazată pe informații obiective, trenduri importante, definirea corectă a target-ului și prezența concurenței pe piață.
Rezultatul este piatra de temelie a brand-ului tău și îți oferă:
1. Fundația pe baza căreia vei putea să construiești pe termen lung
2. Punctul de plecare pentru logo, slogan, website, materiale conexe
3. O direcție clară de comunicare ușor de declinat în mai multe medii de comunicare
Înainte de a răspunde, elimină din vocabularul tău cuvintele ”profesionalism” și ”calitate înaltă”. Toți competitorii tăi oferă asta și atunci când toată lumea o face, ele devin irelevante.
Este acel ”ceva” pe care nu îl mai oferă nimeni și care creează o legătură instantă între tine și consumator. Acesta este și cel care definește poziționarea brand-ului tău pe piață.
1 Diferită de competiție.
2 Concentrată pe soluționarea unei probleme.
3 Relevantă pentru target.
Dacă atunci când îți prezinți brand-ul nu poți completa propoziția ”brand-ul meu este cel care…”, atunci înseamnă că îți lipsește elementul de bază al succesului proiectului tău.
brand
nu am timp să investighez piața
nu știu exact de ce brand-ul meu este diferit
m-am blocat în clișee
nu știu care îmi sunt punctele tari/slabe
nu știu care sunt tendințele în piață
Ea nu este un moment de inspirație sau o scânteie sclipitoare.
Ea necesită o perspectivă de 360o: trebuie să știi cât mai multe despre nișa ta, care este concurența, care sunt punctele TALE tari/slabe, care sunt punctele LOR tari/slabe, unde se îndreaptă piață, cine este și ce nevoi are target-ul și o listă lungă de detalii la care nici nu te-ai gândit încă că pot fi relevante.
Echipa Connect Media îți furnizează o poziționare relevantă pentru brand-ul tău, bazată pe informații obiective, trenduri importante, definirea corectă a target-ului și prezența concurenței pe piață.
Rezultatul este piatra de temelie a brand-ului tău și îți oferă:
1. Fundația pe baza căreia vei putea să construiești pe termen lung
2. Punctul de plecare pentru logo, slogan, website, materiale conexe
3. O direcție clară de comunicare ușor de declinat în mai multe medii de comunicare
De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.
Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!
Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!
De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.
Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!
Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!