De ce este diferit brand-ul tău?
Înainte de a răspunde, elimină din vocabularul tău cuvintele ”profesionalism” și ”calitate înaltă”. Toți competitorii tăi oferă asta și atunci când toată lumea o face, ele devin irelevante.
Înainte de a răspunde, elimină din vocabularul tău cuvintele ”profesionalism” și ”calitate înaltă”. Toți competitorii tăi oferă asta și atunci când toată lumea o face, ele devin irelevante.
Este acel ”ceva” pe care nu îl mai oferă nimeni și care creează o legătură instantă între tine și consumator. Acesta este și cel care definește poziționarea brand-ului tău pe piață.
1 Diferită de competiție.
2 Concentrată pe soluționarea unei probleme.
3 Relevantă pentru target.
Dacă atunci când îți prezinți brand-ul nu poți completa propoziția ”brand-ul meu este cel care…”, atunci înseamnă că îți lipsește elementul de bază al succesului proiectului tău.
brand
nu am timp să investighez piața
nu știu exact de ce brand-ul meu este diferit
m-am blocat în clișee
nu știu care îmi sunt punctele tari/slabe
nu știu care sunt tendințele în piață
Ea nu este un moment de inspirație sau o scânteie sclipitoare. Ea necesită o perspectivă de 360o: trebuie să știi cât mai multe despre nișa ta, care este concurența, care sunt punctele TALE tari/slabe, care sunt punctele LOR tari/slabe, unde se îndreaptă piață, cine este și ce nevoi are target-ul și o listă lungă de detalii la care nici nu te-ai gândit încă că pot fi relevante. Echipa Connect Media îți furnizează o poziționare relevantă pentru brand-ul tău, bazată pe informații obiective, trenduri importante, definirea corectă a target-ului și prezența concurenței pe piață.
Rezultatul este piatra de temelie a brand-ului tău și îți oferă:
1. Fundația pe baza căreia vei putea să construiești pe termen lung
2. Punctul de plecare pentru logo, slogan, website, materiale conexe
3. O direcție clară de comunicare ușor de declinat în mai multe medii de comunicare