Acest sit folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Soluții:
Postări Facebook: Având în vedere fanbase-ul preponderent feminin al paginii, am hotărât să combinăm postări despre produsele Herbagen cu mici ”pastile” informative legate de un stil de viață sănătos, importanța unei diete echilibrate și mici trucuri naturale pentru îngrijire și înfrumusețare.
Produsele fiind inițial cunoscute doar unui mic cerc de ”inițiate”, am încercat prin postările de Facebook să creștem comunitatea de fani și să oferim vizibilitate și notorietate brand-ului prin promovarea valorilor și angajamentului pentru ingrediente active de origine naturală, formule eficiente dar delicate și versatilitatea acestora pentru mai multe grupe de vârstă.
Campanii Facebook Ads: am reușit să motivăm importanța campaniilor de Facebook Ads destinate conversiilor pe site și creșterii comunității de fani.

Google Ads:
Am combinat două tipuri de campanii de Google Ads: display – bannere – și search pe baza cuvintelor-cheie. Astfel garantăm vizibilitate constantă a brand-ului și oferim cele mai proaspete noutăți audience-ului relevant pentru Herbagen.
Rezultate:
- Creșterea numărului de fani: 3.000.
- Reach Facebook Ads: 169.000 de utilizatori.
- Utilizatori din Google Ads: 99.353.
- Conversii: 3.665 (achiziții finalizate în magazinul online Herbagen).