fbpx
logo onsetcatering min

Client:

On Set Catering

Servicii:

poziționare,
identitate vizuală, conținut și design broșură print.

Descriere client:

On Set Catering făcea parte din Bucharest Film Studios și era firma responsabilă cu serviciile de catering pentru proiecte cinematografice. De-a lungul timpului On Set Catering a abordat și evenimentele private sau de promovare creându-și o reputație solidă pe piața acestor servicii.

Provocare:

Deși cunoscută pentru serviciile impecabile, evenimentele memorabile și implicarea personalului, On Set Catering nu avea o poziționare bine definită și nici o identitate independetă, unică și memorabilă destinată pieței de catering și event planning.

OnSet 2 min 1

SOLUȚII:

Poziționare: pentru a determina poziționarea brand-ului am analizat cu atenție piața serviciilor de catering din București și am identificat cele mai importante elemente definitorii: încredere, clienți cu nume sonore, unicitate (meniuri și preparate personalizate), eficiență.

Pentru a scoate, însă, în evidență On Set Catering am hotărât să mergem pe promisiunea lor a unui eveniment-poveste (element susținut și de accesul lor la studiourile de film și la locația unică de pe malul lacului Buftea).

POZIȚIONARE: POVESTEA EVENIMENTULUI PERFECT

  • Un eveniment perfect organizat trebuie să se desfășoare ca o poveste: este nevoie de un fir narativ care să introducă oaspeții din primele clipe în atmosfera unică, să îi conducă imperceptibil de-a lungul întregii seri și să îi lase cu zâmbetul pe buze odată ce aceștia se îndreaptă spre casă.
  • Poziționarea aleasă este o afirmație închisă: adjectivul ”perfect” nu are grad de comparație: nimeni nu va susține că poate spune o poveste ”mai perfectă”.
  • Însușirea acestui argument puternic devine un avantaj competitiv determinant pe o piață incredibil de omogenă.

IDENTITATE VIZUALĂ: LOGO+SLOGAN

SLOGAN: clientului i-au fost propuse trei variante, iar la final a fost ales sloganul acesta.

THE DELICIOUS THRILL

  • Scopul unei povești bine construite este de a-ți provoca un fior (”thrill”): de anticipare, de interes, de emoție, etc.
  • O poveste care nu îți provoacă nicio reacție, este o poveste pe care o uiți și din care nu vrei să faci parte.
  • Promisiunea din slogan a unui fior delicios/savuros atrage instant atenția clientului și este un factor diferențiator extraordinar pe piața de la noi, unde majoritatea firmelor se rezumă la particula descriptivă ”catering”.

LOGO: clientului i-au fost propuse trei variante de logo.
Varianta aleasă a fost aceasta:

logo onsetcatering min
  • Elementul rolei de film (parte crucială a istoricului brand-ului) este integrat aici într-o manieră ascuțită pentru a urma linia fină a impactului vizual.
  • Logo-ul este separat perfect în două părți printr-o tăietură rapidă și eficientă de cuțit (instrument de bază pentru orice chef).
  • Fontul folosit pentru slogan este ALL CAPS pentru a sublinia lipsa de compromis a brand-ului și rafinamentul celor care îl aleg.

MATERIALE DE PREZENTARE: BROȘURĂ

Poziționarea și identitatea vizuală au fost integrate în materialele de prezentare ale noului brand.

OnSet 3 min
OnSet 1 min
Meniu
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal