Agercont
Servicii:
poziționare, identitate vizuală,
content website, website design, website development, cărți de vizită.
Descriere client:
Firmă de contabilitate, fiscalitate și salarizare ce oferă soluții contabile prompte. Compania a fost creată pentru a oferi educație financiară persoanelor de decizie din IMM-uri. Se bucură de clienți premium care înțeleg că beneficiile încrederii acordate echipei Agercont se traduc prin atingerea obiectivelor propuse.
Provocare:
Absența unei poziționări, a unei identități vizuale transparente și relevante și a unei prezențe online.
SOLUȚII:
Poziționare: pentru a determina poziționarea brand-ului am analizat cu atenție piața serviciilor de contabilitate din București și am identificat cele mai importante elemente definitorii: experiență, eficiență, profesionalism.
Pentru a scoate, însă, în evidență Agercont am hotărât să mergem pe promisiunea lor a comunicării deschise.
POZIȚIONARE: CONTABILITATE CLARĂ
- Unul dintre ajectivele cel mai des folosite pentru procesele contabile este ”complicat”.
- Există o lipsă de disponibilitate din partea firmelor contabile de a discuta simplu cu clientul și o lipsă de înțelegere din partea clientului în ceea ce privește legislația și pașii necesari.
- Deși toate firmele de contabilitate promit profesionalism și experiență, nici una nu încearcă să ofere educație clientului.
- De aceea, poziționarea aleasă este relevantă pentru target-ul ales.
- Antreprenorii nu mai sunt de modă-veche: vor să înțeleagă mecanismele contabile și cum acestea le pot fi de ajutor în îndeplinirea obiectivelor de business.
- Adjectivul ”clară” transmite imediat imaginea Agercont și ideea unui transfer de informații.
- Acest transfer de informații rezultă într-un antreprenor educat, pregătit să facă față provocărilor mediului de business de la noi și să înțeleagă mecanisme aparent nebuloase.
IDENTITATE VIZUALĂ: LOGO+SLOGAN
SLOGAN: clientului i-au fost propuse trei variante, iar la final a fost ales sloganul acesta.
THE OPEN ACCOUNTANTS
- Sloganul este focusat pe un contrast neașteptat între adjectiv și substantivul determinat.
- Adjectivul ”open” transmite ideea de deschidere către client, de transfer de informații, de dorință de educare.
- Substantivul la plural stabilește din start nișa de activitate și prezintă faptul că Agercont implică o echipă de profesioniști.
- Articolul hotărât sigilează sloganul și nu permite comparație sau imitație.
LOGO: clientului i-au fost propuse trei variante de logo.
Varianta aleasă a fost aceasta:
- Simbolul abstract creat de mișcare dungilor paralele creează un spațiu deschis: se poate comunica, respira, nu există o formă închisă. Se păstrează astfel mesajul sloganului.
- Elementul vizual nu respectă o formă geometrică clasică și sugerează astfel dinamismul brand-ului.
- Fontul utilizat este modern, fără serife și transmite profesionalism, deschidere, onestitate, angajament.
- Comunicarea tipografică prin minuscule a numelui brand-ului prezintă nișa într-o lumină nouă, mai proaspătă.
WEBSITE: CONȚINUT + DESIGN + IMPLEMENTARE
Site-ul preia identitatea vizuală a brand-ului și transmite o imagine prietenoasă, abordabilă și ușor de parcurs pentru un potențial client.