Dietaroma România

Client:
Servicii:
design, implementare website, materiale de comunicare.
Descriere client:
ce a început ca un proiect de suflet – un magazin tip Plafar creat de fitoterapeutul Mihai Apostol – s-a transformat în distribuitorul exclusiv al mărcii Dietaroma Franța în România. Astfel un magazin online construit pe o temă a trebuit să devină un website profesionist, informativ, ușor de navigat și reprezentativ pentru noua nișă aleasă. De asemenea, prezența din social media a trebuit să mențină un interes viu în produsele oferite de companie și în beneficiile acestora.
Provocare:
Pe măsură ce brand-ul a evoluat, prezența sa din online (și nu numai) a trebuit să se alinieze cu identitatea vizuală a brandului partener: de la website, la social media și până la locația fizică a magazinului.
WEBSITE: CONȚINUT + DESIGN + IMPLEMENTARE
Website: noul website s-a transformat dintr-un magazin online într-un site de prezentare. Scopul său este de a oferi detalii complete despre fiecare produs în parte și informații despre partenerii Dietaroma România de unde se pot achiziționa soluțiile terapeutice.
Conținutul a fost organizat vizual într-un mod intuitiv și ușor de parcurs, facilitând călătoria online a utilizatorului spre informațiile relevante.
De asemenea, website-ul are o secțiune de blog adusă la zi regulat cu articole bazate pe focusul de business al clientului din luna respectivă.
Social media: pentru a direcționa trafic pe website, am lucrat constant la o prezență unitară și relevantă pe Facebook. Am alternat postări de informare generală, cu postări despre produse și despre partenerii brandului. Imaginile selectate au unitate vizuală creată în jurul identității și valorilor brandului.