fbpx

Miezul problemei
conținut

separatorTitlePct min

Cum să nu îți ignore
nimeni reclamele

separatorTitlePct min

Ce citești tu aici este conținut.
Dacă ne-am făcut treaba bine, tu ai ajuns până aici.
Dacă continuăm să ne facem treaba bine, tu vei continua să citești.
Observi cum funcționează treaba? Cu cât stai mai mult aici, cu atât vei afla mai multe despre noi și vei fi mai interesat să ne cunoști.
Cum stăm până acum?

Pentru servicii de continut pentru afacerea ta, echipa agentiei Connect Media iti sta la dispozitie.
Ai nevoie de o strategie de continut - aici Connect Media iti arata cum acesta va lucra pentru afacerea ta!

Din companiile B2C folosesc content marketing

Conținutul este miezul prezenței tale online sau offline.
Dacă design-ul este primul ce atrage, atunci conținutul este o promisiune îndeplinită: relevant, concis, ușor de parcurs și înțeles – el motivează utilizatorul să afle mai multe despre un brand, să aleagă serviciile sau produsele sale.

Însă, content-ul nu se referă numai la website-ul tău.
Conținutul implică bloguri, postări de social media, reclame pe Google Ads și Facebook Ads, pliante, broșuri, newsletter, flyere – tot ce este format din cuvinte este conținutul brand-ului tău.

In marketing continutul este cel care face diferenta intre afacerea ta si concurenta - afla de ce la Connect Media

Vizitatorii din Google Ads sunt cu 50% mai dispuși să facă o achiziție

separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Ce stă în calea ta?

  Nu vreau să folosesc clișee sau limbaj de lemn

  Nu am timp să creez conținut pentru brand-ul meu

  Nu am timp să fac research pentru a găsi tonul potrivit

  Nu am o strategie de conținut pentru toate mediile în care vreau să comunic

separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Think Up!

De ce este Google AdWords o alegere
bună pentru afacerea ta:

Conținutul este motivul pentru care există funcția de search. Indiferent de frumusețea grafică a unui site, dacă utilizatorul nu găsește acolo informația de care are nevoie, vei rămâne doar cu o formă fără fond.
La Connect Media strategia de conținut îți oferă:

Strategie Marketing content marketing
tag 1 o directie clara de comunicare min

O direcție clară de comunicare:
dacă știi unde vrei să ajungi, îți va fi mult mai ușor să știi care sunt pașii necesari pentru a ajunge la destinație.

tag 2 autoritate in domeniu min

Autoritate în domeniu:
oferă-le utilizatorilor și fanilor tăi informații relevante, ușor de parcurs și ”digerat” și ei vor apela la tine atunci când au de făcut o alegere sau au nevoie de un sfat pertinent.

tag 3 content echilibrat min

Content echilibrat:
strategia de conținut trebuie să fie optimizată atât pentru utilizatorul final, cât și pentru motoarele de căutare (ideal este să împaci și capra și varza!). Astfel vei avea o prezență online ușor de indexat de Google și ușor de ”indexat” și de George care îți caută produsele.

tag 4 un imbold convingator min

Un imbold convingător:
uneori ce face diferența dintre utilizator și client poate fi o singură propoziție. Strategia de conținut se asigură că aceea propoziție există și se află la loc de cinste.

Miezul problemei
conținut

separatorTitlePct min

Cum să nu îți ignore
nimeni reclamele

separatorTitlePct min

Ce citești tu aici este conținut.
Dacă ne-am făcut treaba bine, tu ai ajuns până aici.
Dacă continuăm să ne facem treaba bine, tu vei continua să citești.
Observi cum funcționează treaba? Cu cât stai mai mult aici, cu atât vei afla mai multe despre noi și vei fi mai interesat să ne cunoști.
Cum stăm până acum?

Pentru servicii de continut pentru afacerea ta, echipa agentiei Connect Media iti sta la dispozitie.
Ai nevoie de o strategie de continut - aici Connect Media iti arata cum acesta va lucra pentru afacerea ta!

Din companiile B2C folosesc content marketing

Conținutul este miezul prezenței tale online sau offline.
Dacă design-ul este primul ce atrage, atunci conținutul este o promisiune îndeplinită: relevant, concis, ușor de parcurs și înțeles – el motivează utilizatorul să afle mai multe despre un brand, să aleagă serviciile sau produsele sale.

Însă, content-ul nu se referă numai la website-ul tău.
Conținutul implică bloguri, postări de social media, reclame pe Google Ads și Facebook Ads, pliante, broșuri, newsletter, flyere – tot ce este format din cuvinte este conținutul brand-ului tău.

In marketing continutul este cel care face diferenta intre afacerea ta si concurenta - afla de ce la Connect Media

Vizitatorii din Google Ads sunt cu 50% mai dispuși să facă o achiziție

separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Ce stă în calea ta?

  Nu vreau să folosesc clișee sau limbaj de lemn

  Nu am timp să creez conținut pentru brand-ul meu

  Nu am timp să fac research pentru a găsi tonul potrivit

  Nu am o strategie de conținut pentru toate mediile în care vreau să comunic

separatorTitlePct min
separatorTitlePct min

Think Up!

De ce este Google AdWords o alegere
bună pentru afacerea ta:

Conținutul este motivul pentru care există funcția de search. Indiferent de frumusețea grafică a unui site, dacă utilizatorul nu găsește acolo informația de care are nevoie, vei rămâne doar cu o formă fără fond.
La Connect Media strategia de conținut îți oferă:

Strategie Marketing content marketing
tag 1 o directie clara de comunicare min

O direcție clară de comunicare:
dacă știi unde vrei să ajungi, îți va fi mult mai ușor să știi care sunt pașii necesari pentru a ajunge la destinație.

tag 2 autoritate in domeniu min

Autoritate în domeniu:
oferă-le utilizatorilor și fanilor tăi informații relevante, ușor de parcurs și ”digerat” și ei vor apela la tine atunci când au de făcut o alegere sau au nevoie de un sfat pertinent.

tag 3 content echilibrat min

Content echilibrat:
strategia de conținut trebuie să fie optimizată atât pentru utilizatorul final, cât și pentru motoarele de căutare (ideal este să împaci și capra și varza!). Astfel vei avea o prezență online ușor de indexat de Google și ușor de ”indexat” și de George care îți caută produsele.

tag 4 un imbold convingator min

Un imbold convingător:
uneori ce face diferența dintre utilizator și client poate fi o singură propoziție. Strategia de conținut se asigură că aceea propoziție există și se află la loc de cinste.

Miezul problemei
conținut

Cum să nu îți ignore
nimeni reclamele

separatorTitlePct min

Ce citești tu aici este conținut.
Dacă ne-am făcut treaba bine, tu ai ajuns până aici. Dacă continuăm să ne facem treaba bine, tu vei continua să citești. Observi cum funcționează treaba? Cu cât stai mai mult aici, cu atât vei afla mai multe despre noi și vei fi mai interesat să ne cunoști. Cum stăm până acum?

Ai nevoie de o strategie de continut - aici Connect Media iti arata cum acesta va lucra pentru afacerea ta!

Din companiile B2C folosesc content marketing

Conținutul este miezul prezenței tale online sau offline.
Dacă design-ul este primul ce atrage, atunci conținutul este o promisiune îndeplinită: relevant, concis, ușor de parcurs și înțeles – el motivează utilizatorul să afle mai multe despre un brand, să aleagă serviciile sau produsele sale.

In marketing continutul este cel care face diferenta intre afacerea ta si concurenta - afla de ce la Connect Media

Vizitatorii din Google Ads sunt cu 50% mai dispuși să facă o achiziție

Însă, content-ul nu se referă numai la website-ul tău.
Conținutul implică bloguri, postări de social media, reclame pe Google Ads și Facebook Ads, pliante, broșuri, newsletter, flyere – tot ce este format din cuvinte este conținutul brand-ului tău.

Content marketing Servicii sectiune imagine

Ce stă în calea ta?

separatorTitlePct min

  Nu vreau să folosesc clișee sau limbaj de lemn

  Nu am timp să creez conținut pentru brand-ul meu

  Nu am timp să fac research pentru a găsi tonul potrivit

  Nu am o strategie de conținut pentru toate mediile în care vreau să comunic

Think Up!

separatorTitlePct min

De ce este Google AdWords o alegere bună pentru afacerea ta:

Conținutul este motivul pentru care există funcția de search. Indiferent de frumusețea grafică a unui site, dacă utilizatorul nu găsește acolo informația de care are nevoie, vei rămâne doar cu o formă fără fond.
La Connect Media strategia de conținut îți oferă:

Strategie Marketing content marketing
tag 1 o directie clara de comunicare min

O direcție clară de comunicare:
dacă știi unde vrei să ajungi, îți va fi mult mai ușor să știi care sunt pașii necesari pentru a ajunge la destinație.

tag 2 autoritate in domeniu min

Autoritate în domeniu:
oferă-le utilizatorilor și fanilor tăi informații relevante, ușor de parcurs și ”digerat” și ei vor apela la tine atunci când au de făcut o alegere sau au nevoie de un sfat pertinent.

tag 3 content echilibrat min

Content echilibrat:
strategia de conținut trebuie să fie optimizată atât pentru utilizatorul final, cât și pentru motoarele de căutare (ideal este să împaci și capra și varza!). Astfel vei avea o prezență online ușor de indexat de Google și ușor de ”indexat” și de George care îți caută produsele.

tag 4 un imbold convingator min

Un imbold convingător:
uneori ce face diferența dintre utilizator și client poate fi o singură propoziție. Strategia de conținut se asigură că aceea propoziție există și se află la loc de cinste.

Meniu
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
Vrei clienți fideli?
DA, VREAU GHIDUL!

De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal