Ce citești tu aici este conținut.
Dacă ne-am făcut treaba bine, tu ai ajuns până aici.
Dacă continuăm să ne facem treaba bine, tu vei continua să citești.
Observi cum funcționează treaba? Cu cât stai mai mult aici, cu atât vei afla mai multe despre noi și vei fi mai interesat să ne cunoști.
Cum stăm până acum?
Miezul problemei
conținut
Cum să nu îți ignore
nimeni reclamele
Din companiile B2C folosesc content marketing
Conținutul este miezul prezenței tale online sau offline.
Dacă design-ul este primul ce atrage, atunci conținutul este o promisiune îndeplinită: relevant, concis, ușor de parcurs și înțeles – el motivează utilizatorul să afle mai multe despre un brand, să aleagă serviciile sau produsele sale.
Însă, content-ul nu se referă numai la website-ul tău.
Conținutul implică bloguri, postări de social media, reclame pe Google Ads și Facebook Ads, pliante, broșuri, newsletter, flyere – tot ce este format din cuvinte este conținutul brand-ului tău.
Vizitatorii din Google Ads sunt cu 50% mai dispuși să facă o achiziție
Ce stă în calea ta?
Nu vreau să folosesc clișee sau limbaj de lemn
Nu am timp să creez conținut pentru brand-ul meu
Nu am timp să fac research pentru a găsi tonul potrivit
Nu am o strategie de conținut pentru toate mediile în care vreau să comunic
Think Up!
De ce este Google AdWords o alegere
bună pentru afacerea ta:
Conținutul este motivul pentru care există funcția de search. Indiferent de frumusețea grafică a unui site, dacă utilizatorul nu găsește acolo informația de care are nevoie, vei rămâne doar cu o formă fără fond.
La Connect Media strategia de conținut îți oferă:
O direcție clară de comunicare:
dacă știi unde vrei să ajungi, îți va fi mult mai ușor să știi care sunt pașii necesari pentru a ajunge la destinație.
Autoritate în domeniu:
oferă-le utilizatorilor și fanilor tăi informații relevante, ușor de parcurs și ”digerat” și ei vor apela la tine atunci când au de făcut o alegere sau au nevoie de un sfat pertinent.
Content echilibrat:
strategia de conținut trebuie să fie optimizată atât pentru utilizatorul final, cât și pentru motoarele de căutare (ideal este să împaci și capra și varza!). Astfel vei avea o prezență online ușor de indexat de Google și ușor de ”indexat” și de George care îți caută produsele.
Un imbold convingător:
uneori ce face diferența dintre utilizator și client poate fi o singură propoziție. Strategia de conținut se asigură că aceea propoziție există și se află la loc de cinste.
Miezul problemei
conținut
Cum să nu îți ignore
nimeni reclamele
Ce citești tu aici este conținut.
Dacă ne-am făcut treaba bine, tu ai ajuns până aici.
Dacă continuăm să ne facem treaba bine, tu vei continua să citești.
Observi cum funcționează treaba? Cu cât stai mai mult aici, cu atât vei afla mai multe despre noi și vei fi mai interesat să ne cunoști.
Cum stăm până acum?
Din companiile B2C folosesc content marketing
Conținutul este miezul prezenței tale online sau offline.
Dacă design-ul este primul ce atrage, atunci conținutul este o promisiune îndeplinită: relevant, concis, ușor de parcurs și înțeles – el motivează utilizatorul să afle mai multe despre un brand, să aleagă serviciile sau produsele sale.
Însă, content-ul nu se referă numai la website-ul tău.
Conținutul implică bloguri, postări de social media, reclame pe Google Ads și Facebook Ads, pliante, broșuri, newsletter, flyere – tot ce este format din cuvinte este conținutul brand-ului tău.
Vizitatorii din Google Ads sunt cu 50% mai dispuși să facă o achiziție
Ce stă în calea ta?
Nu vreau să folosesc clișee sau limbaj de lemn
Nu am timp să creez conținut pentru brand-ul meu
Nu am timp să fac research pentru a găsi tonul potrivit
Nu am o strategie de conținut pentru toate mediile în care vreau să comunic
Think Up!
De ce este Google AdWords o alegere
bună pentru afacerea ta:
Conținutul este motivul pentru care există funcția de search. Indiferent de frumusețea grafică a unui site, dacă utilizatorul nu găsește acolo informația de care are nevoie, vei rămâne doar cu o formă fără fond.
La Connect Media strategia de conținut îți oferă:
O direcție clară de comunicare:
dacă știi unde vrei să ajungi, îți va fi mult mai ușor să știi care sunt pașii necesari pentru a ajunge la destinație.
Autoritate în domeniu:
oferă-le utilizatorilor și fanilor tăi informații relevante, ușor de parcurs și ”digerat” și ei vor apela la tine atunci când au de făcut o alegere sau au nevoie de un sfat pertinent.
Content echilibrat:
strategia de conținut trebuie să fie optimizată atât pentru utilizatorul final, cât și pentru motoarele de căutare (ideal este să împaci și capra și varza!). Astfel vei avea o prezență online ușor de indexat de Google și ușor de ”indexat” și de George care îți caută produsele.
Un imbold convingător:
uneori ce face diferența dintre utilizator și client poate fi o singură propoziție. Strategia de conținut se asigură că aceea propoziție există și se află la loc de cinste.
Miezul problemei
conținut
Cum să nu îți ignore
nimeni reclamele
Ce citești tu aici este conținut.
Dacă ne-am făcut treaba bine, tu ai ajuns până aici. Dacă continuăm să ne facem treaba bine, tu vei continua să citești. Observi cum funcționează treaba? Cu cât stai mai mult aici, cu atât vei afla mai multe despre noi și vei fi mai interesat să ne cunoști. Cum stăm până acum?
Din companiile B2C folosesc content marketing
Conținutul este miezul prezenței tale online sau offline.
Dacă design-ul este primul ce atrage, atunci conținutul este o promisiune îndeplinită: relevant, concis, ușor de parcurs și înțeles – el motivează utilizatorul să afle mai multe despre un brand, să aleagă serviciile sau produsele sale.
Vizitatorii din Google Ads sunt cu 50% mai dispuși să facă o achiziție
Însă, content-ul nu se referă numai la website-ul tău.
Conținutul implică bloguri, postări de social media, reclame pe Google Ads și Facebook Ads, pliante, broșuri, newsletter, flyere – tot ce este format din cuvinte este conținutul brand-ului tău.
Ce stă în calea ta?
Nu vreau să folosesc clișee sau limbaj de lemn
Nu am timp să creez conținut pentru brand-ul meu
Nu am timp să fac research pentru a găsi tonul potrivit
Nu am o strategie de conținut pentru toate mediile în care vreau să comunic
Think Up!
De ce este Google AdWords o alegere bună pentru afacerea ta:
Conținutul este motivul pentru care există funcția de search. Indiferent de frumusețea grafică a unui site, dacă utilizatorul nu găsește acolo informația de care are nevoie, vei rămâne doar cu o formă fără fond.
La Connect Media strategia de conținut îți oferă:
O direcție clară de comunicare:
dacă știi unde vrei să ajungi, îți va fi mult mai ușor să știi care sunt pașii necesari pentru a ajunge la destinație.
Autoritate în domeniu:
oferă-le utilizatorilor și fanilor tăi informații relevante, ușor de parcurs și ”digerat” și ei vor apela la tine atunci când au de făcut o alegere sau au nevoie de un sfat pertinent.
Content echilibrat:
strategia de conținut trebuie să fie optimizată atât pentru utilizatorul final, cât și pentru motoarele de căutare (ideal este să împaci și capra și varza!). Astfel vei avea o prezență online ușor de indexat de Google și ușor de ”indexat” și de George care îți caută produsele.
Un imbold convingător:
uneori ce face diferența dintre utilizator și client poate fi o singură propoziție. Strategia de conținut se asigură că aceea propoziție există și se află la loc de cinste.