fbpx

Cum arată utilizatorul român online

Analytics

Unde sunt clienții tăi? Online!

Partenerii noștri de la Google au fost drăguți săptămâna această și ne-au trimis raportul care detaliază modul în care utilizatorii motorului de căutare interacționează cu conținutul online de pe mai multe device-uri: de la telefonul mobil la desktop-ul tradițional.

Din aproape 100 de pagini de cifre excelent detaliate, am cules câteva statistici care credem că sunt relevante pentru cei care caută să profite din plin de ce le poate oferi mediul online.

Se pare că România se află pe un trend ascendent atunci când vine vorba de numărul de device-uri per cap de locuitor: comparativ cu 2013, a avut loc o creștere de 19%, rezultând într-un număr de 1.9 device-uri la fiecare utilizator conectat la Internet.

Segmentarea device-urilor arată cam așa:

Device

Conform analizei Google, acestea sunt principalele trend-uri de care trebuie să știi pentru a adapta prezența online a companiei tale:

Viitorul este mobil:

Majoritatea utilizatorilor de Internet accesează mediul online zilnic. Fără un smartphone, acest lucru ar fi imposibil. De aceea, primul lucru care te interesează atunci când vine vorba de site-ul tău este ca el să fie responsive: aceeași experiență perfectă indiferent de mărimea ecranului. Dacă un site nu este responsive, 32% din utilizatori caută o alternativă care se încarcă mai bine pe un dispozitiv mobil.

Clientul de azi este un client online:

Internet-ul nu este numai o metodă importantă pentru achiziția produselor – foarte mulți utilizatori caută informații online înainte de a face o achiziție. Forumuri, pagini de review-uri și părerile altor utilizatori au o pondere foarte mare în decizia de a cumpăra un produs sau serviciu.

2brand-uri

Dacă afacerea ta are o locație fizică și dorești ca mai mulți clienți să îți treacă pragul, atunci asigură-te că website-ul tău oferă următoarele informații, ordonate după relevanța lor pentru utilizator:

infolocalbusiness

Acestea sunt cifrele cele mai importante atunci când vine vorba de site-ul companiei tale. Dacă este să reții ceva de aici, atunci acestea să fie cele două cuvinte: online și responsive.

Vrei să știi mai multe despre raportul Google și despre ce trebuie să faci pentru a deveni prima alegere a target-ului tău? Aruncă o privire pe pagina noastră de servicii sau fă-ne o vizită – abia așteptăm să facem cunoștință!

Sursă: Consumer Barometer Country Report – Romania 2015

    Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!