Google Analytics: gratis și atât de util!

  1. Homepage
  2. Analytics
  3. Google Analytics: gratis și atât de util!
Analytics

Google Analytics este un modul oferit gratuit de Google. Cu ajutorul datelor din rapoartele real time din Google Analytics poți afla tot ce este important și relevant legat de datele traficului de pe site-ul tău: câte vizite ai, câte pagini sunt vizualizate pe vizită, de unde provine traficul, care sunt datele demografice ale utilizatorilor (vârstă, locație, sex, etc.), ore de vârf (când este site-ul cel mai vizualizat) și o grămadă de alte lucruri care joacă un rol foarte important în optimizarea site-ului companiei tale.

Deși volumul de date din platforma de Google Analytics poate părea copleșitor la prima vedere și primul impuls poate fi de a închide pagina și a o evita pe viitor, nu renunța! Îți promitem că fiecare secundă petrecută în Google Analytics va merita cu vârf și îndesat timpul investit.

De unde provine traficul de pe site-ul tău?

Nu numai că poți afla care sunt sursele traficului, dar cu Google Analytics poți vizualiza cum utilizatorii din diverse surse interacționează cu site-ul tău. Dacă cei din email marketing petrec cel mai puțin timp pe site-ul tău, regândește strategia pentru newslettere. Dacă observi că traficul din social media este în scădere, lucrează la prezența de pe rețelele de socializare pentru a stimula vizitele de pe site.

Care este cel mai popular conținut?

Verificând care pagini au cea mai mare tracțiune, poți afla care este informația care are cel mai mare impact asupra utilizatorilor. Conținutul cu cei mai mulți vizitatori este și conținutul pe care vrei să îl promovezi? Dacă utilizatorii ajung pe o anumită pagină via social media sau prin căutări organice pe Google, dar ea nu este ușor accesibilă din homepage, poate a venit momentul să o scoți mai bine în evidență, din moment ce mai mulți vizitatori sunt interesați de ea.

Care este conținutul vizualizat de utilizatori din prima?

Google Analytics îți permite vizualizarea celor mai populare pagini pe care ”aterizează” un utilizator. Aici poți înțelege în profunzime care este prima impresie creată de site-ul tău: cât timp petrec utilizatorii citind o pagină, cât de rapid o părăsesc, care este numărul de vizitatori care nu vizualizează decât o pagină înainte de a părăsi site-ul, etc. Dacă bounce rate-ul (rata celor care nu vizualizează decât o pagină și părăsesc site-ul) este mare, atunci poate a venit momentul să regândești layout¬-ul pentru a oferi informații interesante din prima!

Ce device-uri folosesc utilizatorii pentru a vizualiza site-ul tău?

Dacă website-ul tău nu este responsive (aceeași experiență fără cusur, indiferent de mărimea ecranului), este foarte puțin probabil ca el să apare în primele rezultate ale unei căutări pe Google pe un dispozitiv mobil.
Cu ajutorul Google Analytics poți vizualiza care este procentajul de utilizatori care vizitează site-ul tău prin intermediul unui smartphone, a unei tablete sau a unui desktop tradițional.

Îmi trebuie un site responsive?

Dacă ai un site B2B, iar majoritatea traficului provine din desktop-uri, atunci nu este urgent să creezi și o versiune responsive. Însă, dacă traficul de pe site provine foarte mult și din mobile, a venit momentul să invetești în mobile friendly.

Google Analytics face parte din vechiul dicton: ”Oamenii se tem de ceea ce nu cunosc”. Abordează problema pas cu pas, fă cunoștință cu platforma și explorează în voie (nu ai ce să strici!). Vei afla atât de multe lucruri folositoare pentru a te asigura că ai cel mai bun site posibil.

    Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!





    Meniu

      A site that is "moving" slowly, the need for support for social media, a logo that no longer seems to "work". Tell us in your own words what we can help you with and let's get started!

       




       

       

        Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!

         




         


          Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!

           




           


            Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!

             




             


            Vrei clienți fideli?
            DA, VREAU GHIDUL!

            De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

            Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

            Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

            Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
            Vrei clienți fideli?
            DA, VREAU GHIDUL!

            De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

            Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

            Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

            Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal