fbpx

Mai multe litere – mai multe click-uri? Ce sunt Google Expanded Text Ads.

Adwords, Marketing

Cea mai mare problemă atunci când scrii un ad pentru Google este să te încadrezi într-o limită ce uneori pare ridicolă. Cum pot spune tot ce vreau să spun în doar 130 de caractere? E aproape barbar!|

Ei bine, în mai Google a remediat problema (oarecum) pentru utilizatorii care investesc serios în promovarea pe AdWords. Bine ați venit, expanded text ads!

Ce sunt Expanded Text Ads?

Expanded text ads sunt reclame mai lungi pentru Google. Ce înseamnă ”mai lungi”? De două ori mai mari! Și diferența contează enorm dacă ai multe de spus: headline mai mare și o descriere mai lungă. Nu s-a uitat nici partea de mobile: ad-urile se adaptează mărimii oricărui ecran pentru vizibilitate maximă.

De ce această schimbare?

Aceasta este cea mai mare schimbare făcută de Google de când a apărut platforma de AdWords acum 15 ani. Catalistul a fost întrebarea pusă de gigantul american: cum ar arăta un ad astăzi într-o lume bazată mai mult pe dispozitive mobile – mai mult de jumătate din trilioanele de căutări de pe Google se efectuează de pe tabletă sau smartphone.

Prima mișcare pentru crearea unei experiențe uniforme a fost făcută în februarie când ad-urile din partea dreaptă a ecranului au fost eliminate. De aceea, progresia spre expanded text ads pare a fi următorul pas logic.

Cât de mari sunt expanded text ads?

Expanded text ads sunt cu 47% mai mari ca ad-urile din prezent. Acum ai la dispoziție 140 de caractere pentru a-ți prezenta oferta de produse și servicii – mai ușor să creezi reclame care vor deveni irezistibile pentru utilizatori.

Ce efecte vor avea asupra CTR-ului?

CTR-ul reprezintă procentul în care utilizatorii dau click pe ad-ul tău. Un CTR mare este un lucru bun. Mai mult text implică o vizibilitate mai bună, iar primele concluzii legate de expanded text ads spun că CTR-ul crește cu 20%.

Când apar noile ad-uri?

Au apărut deja pentru clienții AdWords cu ”greutate” – cei care investesc serios în fiecare lună în promovarea pe AdWords. Se pare că planul Google este ca până la sfârșitul lui septembrie să nu mai existe ad-uri scurte de 25-35-35 de caractere.

Ce trebuie să faci pentru a te pregăti pentru expanded text ads?

Îmbunătățește-ți quality score-ul acum! Orice apare sub pozițiile 2 sau 3 poate deveni nerelevant pentru dispozitivele mobile. De aceea asigură-te că profiți de absolut fiecare literă și spațiu pe care ți le oferă Google. Creează ad-uri care atrag atenția și care transmit cât mai clar ce oferi unui utilizator.

    Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!