Marketing online: povestea Didactica Publishing House – Connect Media

  1. Homepage
  2. Marketing
  3. Marketing online: povestea Didactica Publishing House – Connect Media
Marketing, Content writing

Cine este Didactica Publishing House?

Nu ar trebui să fie un secret pentru nimeni: în domeniul acesta dacă nu citești (mai ales dacă ești copywriter) e ca și cum ai vâsli fără vâsle pe un lac compet nemișcat – cam plutești în virtutea inerției.

DPH (pentru prieteni și fani) este o editură fondată în 2004. Portofoliul lor este foarte variat și cuprinde atât suport pentru cadrele didactice, romane pentru adulți, cărți de dezvoltare personală, literatură YA, cât și (în umila noastră părere, perla coroanei) o lungă listă de cărți, jocuri și activități pentru copii.

Ei sunt cei care aduc în România cărți premiate internațional, bestsellere, ilustrate cu dragoste și empatie – povești care îi învață pe cei mici lecții importante de viață într-un mod intuitiv, simpatic, amuzant și incredibil de prietenos.

Acum serios: intrați la ei pe site și dacă nu veți exclama cu încântare măcar o dată la un singur titlu, vă rămânem datori cu o comandă din librăria lor online pentru muncă de convingere.

De ce este faină DPH?

Pentru că ei înțeleg două lucruri foarte importante:

  • educația începe și continuă acasă. Sigur, copiii pot merge zilnic la școală dar părinții implicați știu că pentru a susține interesele și pasiunile celor mici, ei au nevoie constant de surse relevante de informații.
  • dragostea de lectură începe de mic (a se vedea mai sus sau a se discuta cu copywriter-ul nostru). Cei mici trebuie să privească cititul ca pe o activitatea plăcută, distractivă și relevantă (nu ca pe o sarcină de la școală, necesară în trecerea unor examene). Nu există o vârstă minimă pentru a începe lectura: de aceea, la DPH vei găsi titluri și activități pentru copii mici-mici de tot și copii care încep să devină măricei.

Connect Media și DPH

Pentru autorul acestui articol dragostea de carte a început de mică când i se citea atât de mamă, cât și de bunică. Dragostea pentru cărți a continuat și când copywriter-ul nostru a învățat să citească singură și continuă până în ziua de azi fără semne de plictis.

Ce am vrut să spunem cu această introducere este că cititul pentru copii poate începe de la vârste fragede și îi poate ajuta să își descopere chiar cariera.

De aceea, pentru noi proiectul Didactica Publishing House a fost a match made in heaven. Suntem foarte mândri de ce facem pentru ei și cum lauda de sine pentru noi miroase tare bine…

Cu un portofoliu incredibil de variat și atractiv (până și o persoană de 32 de ani s-a hlizit la aventurile lui Veverițel!), DPH avea nevoie de un fir narativ care să le unească toate activitățile: atât ca concept, cât și ca vizual.

Echipa Connect Media avea, cum spun englezii, just the thing.

În urma unui proces complex de analiză și research, le-am prezentat celor de la DPH noul lor concept creativ, hashtag-ul lor și numai al lor, și vizualul care a fost declinat în toate instanțele în care brand-ul era prezent.

Concept creativ Didactica Publishing House: editura minților în mișcare

Am putea să vă povestim dar mai bine vă arătăm doar principul de bază în marketing este: SHOW ME – DON’T TELL ME!

Prezentarea de mai jos a introdus echipei DPH conceptul lor nou-nouț: editura minților în mișcare.

Vrei să știi de ce el a fost aprobat? Parcurge prezentarea și descoperă cum pleci de la o idee simplă (și asumată de brand) și creezi un concept care reprezintă perfect brand-ul și beneficiul unic pe care acesta îl oferă clienților săi.

1

De ce ”back to school” este bine pentru copii

2

Dar este ”back to school” destul?

3

De ce? Foarte simplu:

4

Învățarea nu ține cont de un orar fix

5

De aceea, la Didactica Publishing House ne adresăm părinților implicați

6

Prezentarea insight-ului de bază:

7

Asocierea cu brand-ul:

8

De ce conceptul este cel care trebuie – relevant și diferit de concurență:

9

Key visual: editura minților în mișcare

Toate bune și frumoase dar un concept are nevoie și de suport vizual – altfel rămâne o idee bună dar fără aripi.

Aici a intrat în scenă designer-ul nostru. Imaginează-ți încântarea noastră când ea ne-a prezentat vreo 20 de surse de inspirație și 10 ilustrații desenate de mânuță…

Poți să vezi mai jos pe ce și de ce am mers.

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0001

Creăm puțin suspans înainte de the big reveal:

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0002

Ta-daaaaaaaaaaaah!

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0003

Prezentarea conceptului pe scurt

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0005

Prezentarea conceptului pe foarte-foarte detaliat:

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0006

Cum este integrat

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0007

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0008

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0009

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0010

Semn de carte

Key visual Editura mintilor in miscare DPH page 0011

Key visual Didactica Publishing House: face cunoștință cu viața reală

Toate ca toate dar ce facem cu acest key visual? Ei bine – îl folosim!

În momentul în care a început perioada de back to school noi am schimbat tot ce era de schimbat pe social media (Facebook cover photo + design de postări, stil ilustrații Instagram), campaniile de Facebook Ads, design-ul pentru newsletter – TOT!

Facebook Ads: Didactica Publishing House

Campanii Facebook Ads Didactica

Campanii de newsletter: Didactica Publishing House

Campanii newsletter librarie online

Dacă vrei să aflați mai multe despre cum lucrăm pentru DPH, îi puteți urmări pe Facebook și Instagram sau vă puteți abona la newsletter.

Dacă vrei să facem și pentru tine și brand-ul ce am făcut mai sus: știi ce ai de făcut – click aici.

    Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!





    Meniu

      A site that is "moving" slowly, the need for support for social media, a logo that no longer seems to "work". Tell us in your own words what we can help you with and let's get started!

       




       

       

        Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!

         




         


          Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!

           




           


            Site care se "mișcă" încet, nevoia de suport pentru social media, un logo care parcă nu mai "merge". Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!

             




             


            Vrei clienți fideli?
            DA, VREAU GHIDUL!

            De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

            Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

            Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

            Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal
            Vrei clienți fideli?
            DA, VREAU GHIDUL!

            De la ”adaugă în coș” la ”au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”.

            Descarcă gratuit broșura noastră și imunizează-ți clienții la farmecul concurenței!

            Completează formularul și îți trimitem instant broșura noastră!

            Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii si cu prelucrarea datelor cu caracter personal