Andreea Năstase, embriolog.
Servicii:
identitate vizuală.
Descriere client:
Andreea Năstase, embriolog clinician.
Provocare:
cu o experiență de peste 14 ani în domeniu, Andree Năstase este unul dintre cei mai respectați embriologi din România. Deși face parte din echipele mai multor clinici din România, ea a dorit să își construiască o prezență individuală, iar pentru asta primul pas a fost identitatea vizuală.
Soluție:
Crearea unei identități vizuale care contribuie la consolidarea reputației brand-ului, la creșterea awareness-ului și la transmiterea instantă a domeniului de activitate. Evident, provocarea principală a fost crearea unei identități care să înglobeze atât știința, cât și empatia și tactul necesare acestei specializări.
Propunerea câștigătoarea a fost cea definită de un simbol care face trimitere la viață, la familie: formele simple aduc împreună imaginea unui bebeluș sau a două celule apropiate – începutul vieții.
Elementele din exterior fac ca logo-ul să devină compact, creând o atmosferă de protecție. De asemnea, liniile curbate sugerează ocrotirea dintre părinți și copil, dar și siguranța oferită de expertiza embriologului.
Poziționarea acestor linii schițează forma de inimă în fundal.
Formele organice sunt prezente în tot logo-ul și fac trimitere către domeniul de embriologie.
Nuanța de coral invocă căldură, pasiunea în modul de lucru și energie. Este o culoare care aduce un impact memorabil și accentuează căldura.
Linia de legătură între nume și prenume repetă ideea de apropiere din simbol și mută privirea publicului către numele brandului.