fbpx
Proiect de branding agentia Connect Media, client - Lofty Pest, groomer canin Bucuresti.

Client:

Lofty Pets

Servicii:

identitate vizuală, content website, website design, website development, materiale de prezentare.

Descriere client:

Lofty Pets este un spațiu dedicat confortului și relaxării canine. Proiectul este unul de suflet pentru cele două fondatoare și a reușit să construiască o comunitate loială în jurul lui de-a lungul anilor. Definit de respect, încredere, perfecționism și educație, Lofty Pets este locul unde câinele tău se va simți ca acasă.

De asemenea, sub aceeași umbrelă Lofty se află și Academia Lofty Pets. Academia este un spațiu dedicat educării viitorilor groomeri și reprezintă un start excelent pentru cei care doresc să lucreze în acest domeniu în plină creștere.

Provocare:

Evoluția salonului și academiei au însemnat că identitatea vizuală nu mai reprezenta coerent și relevant promisiunea și misiunea asumate de către echipa Lofty Pets. De asemenea, denumirea inițială a salonului a fost schimbată de către fondatoare tot din aceste motive. Venise momentul pentru rebranding.

IDENTITATE VIZUALĂ: LOGO + MANUAL DE BRAND

LOGO: clientului i-au fost propuse trei variante de logo. Varianta aleasă a fost #2:

Proiect de branding agentia Connect Media, client - Lofty Pest, groomer canin Bucuresti.
  • Lofty Pets este brand-ul care atinge echilibrul între căldură și expertiză oferind frumusețe.
  • Varianta de logo aleasă se bazează pe un personaj central real – una din mascotele salonului (Atusi). Prin acest detaliu unic și 100% personalizat, simbolul vizual transmite instant prietenie, creativitate și eleganță.
  • Tonul setat de identitatea vizuală este unul de bucurie și onestitate.
  • Impresia finală este una de relaxare, de confort – exact cele doua adjective care definesc experiența fiecărui patruped care ajunge la experții în grooming Lofty Pets.

WEBSITE: CONȚINUT + DESIGN + IMPLEMENTARE

Procesul de rebranding a trecut la faza următoare: prezență online.

Ca orice proiect de website, am început cu partea de conținut și de structură. Odată stabilită harta site-ului, am trecut la crearea efectivă a conținutului.

Acesta a avut scopul de a prelua din atmosfera de prietenie, căldură și profesionalism și de a transmite același mesaj pe fiecare pagină parcursă de utilizator. Structura site-ului a permis un conținut care curge logic de la meniul principal la pagini individuale și ajută clientul să facă o programare fie prin telefon, fie prin apelarea la modulul special de programări online implementat.

Odată aprobat conținutul, am trecut la partea de web design.

Design-ul site-ului a preluat cromatica și tipografia din logo și a construit un mediu vizual ilustrativ pentru brand, în care informația este ușor de accesat și care transmite eficient misiunea și valorile Lofty Pets.