Soluție:

identitate vizuală creată de la zero – research, construcție, prezentare, adaptare.

În urma procesului de research și construcție au fost compilate aproximativ 20 de opțiuni. S-a hotărât concentrarea pe 4 variante finale pentru prezentarea clientului – pentru fiecare s-a analizat atent atât tipografia, cât și cromatica pentru a respecta atât domeniul de activitate, cât și personalitatea unică a brand-ului.

Varianta finală aleasă de client a fost #2:

Contrastul puternic de culori atrage atenția de la distanță.

Direcția este dată de litera “S” din mijlocul logo-ului și de săgeata din simbol: două elemente care sugerează viteză, energie.

Toate formele curbate din litere și din simbol sunt construite pentru a sugera un sentiment general de siguranță către privitor.

Dinamismul este dat de inițiale – prin înclinarea literelor în direcția simbolului. Simbolul sugerează elementul de idee, comunicare și un cerc în mișcare.

Galbenul este o culoare care transmite energie și apropiere față de client. Toate elementele construiesc un logo compact și eficient prin spațierea atent construită.