Acest sit folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Content, design și development landing page:
Fiind un landing page cu un scop bine determinat, am compus conținutul în așa fel încât să trezească interesul utilizatorului și să îl convingă să parcurgă toate descrierile și avantajele achiziționării unui sistem de automatizare pentru porți.
Design-ul a organizat informația într-un mod cât mai intuitiv și ușor de parcurs, direcționând utilizatorul spre completarea formularului de contact.
Promovare: Facebook Ads + Google Ads
Landing page-ul a avut nevoie de o campanie integrată de promovare pentru a garanta cele mai bune rezultate.
Astfel am ales să combinăm Google Ads pe search și display cu o campanie de Facebook Ads la nivel național. Aceste trei abordări au adus pentru Came România 61 de conversii pe lp-ul creat (61 de utilizatori au completat formularul și au fost contactați de echipa Came România).
Rezultate:
- Reach de 130.189 de utilizatori pe Facebook.
- 520 de click-uri din Facebook.
- 30 de conversii din Facebook.
- 609 de click-uri din Google Ads.
- 18 conversii din Google Ads.