fbpx

Marketing
medical:

pacienți

sau

clienți?

Începem cu un exercițiu:

caută pe net serviciile pe care tu le oferi

marketing medical img 1d

Doar atât. Cât rezultate ți-au apărut?

E puțin copleșitor, corect?

right arrow

Bun.

Adaugă la asta faptul că, pe lângă concurența fizică – clinici și cabinete care oferă aceeași specializare ca tine – acum trebuie să te ”bați” și cu pacienții care caută diagnostic online și nu merg la specialist.

marketing medical img 4

sunt legate de probleme
de sănătate

(sursă: BeckerHospitalReview.com)

marketing medical img 3a

Cum pot, atunci, să îmi găsesc locul și pacienții?

1.

1.

Definește care este mesajul
central pe care vrei să-l
transmită clinica/cabinetul tău.

2.

2.

Asigură-te că prezența ta din online
(website, social media, email marketing,
SMS marketing) este una solidă.

2.

2.

Asigură-te că prezența ta din online (website, social media, email marketing, SMS marketing) este una solidă.

ATENȚIE:

prezență solidă
nu intrusivă.

Asta înseamnă că în orice punct în care pacientul are contact cu clinica sau cabinetul tău imaginea creată să fie una bazată pe:

expertiza icon

expertiză

incredere icon

încredere

transparenta icon

transparență

rezultate icon

rezultate

Cum te ajutăm noi?

La cursul de marketing medical Connect Media vei învăța cum să:

marketing medical img 5
2.

2.

creezi o experiență
unitată
de la primele căutări
online la primirea
tratamentului

2.

2.

creezi o experiență unitată
de la primele căutări online la primirea tratamentului

element 1
3.

3.

fii o prezență
binevenită
în inbox

3.

3.

fii o prezență binevenită în inbox

element 2

pentru a crea un cabinet
sau o clinică pe care:

pacienții
NOI
o vor alege.

pacienții
EXISTENȚI
o vor recomanda.

Cum facem asta?

Începem cu călătoria unui
pacient obișnuit:

ÎNAINTE

pacientul are o problemă dar încă nu știe că tu ești soluția.

Valorificăm identitatea ta vizuală

pentru a elimina orice confuzie cu concurența, creând un ecosistem vizual care este instant recognoscibil și asociat exclusiv cu tine și brand-ul tău: de la website la cărțile de vizită, fișe de tratament, cartoline de programare, postări de social media, mape, tipizate.

timeline img 1

Promovăm online ceea ce oferi

atât pentru creșterea notorietății, cât și pentru câștigarea de noi pacienți în funcție de sex, vârstă și locație geografică.

timeline img 2
timeline 1
timeline img 3b

Ne asigurăm că website-ul tău reprezintă o dovadă a expertizei

pe care o oferi și pune la dispoziția pacienților toate informațiile de care au nevoie – conținut pe înțelesul lor și cât mai transparent cu putință.

timeline img 4

Ne asigurăm că un pacient care și-a făcut o programare este notificat din timp:

reminder cu 3 zile și 24 de ore înainte de ora programării + detalii despre clinică/cabinet/medic curant.

mobile 1

Valorificăm identitatea ta vizuală

pentru a elimina orice confuzie cu concurența, creând un ecosistem vizual care este instant recognoscibil și asociat exclusiv cu tine și brand-ul tău: de la website la cărțile de vizită, fișe de tratament, cartoline de programare, postări de social media, mape, tipizate.

mobile 2

Ne asigurăm că website-ul tău reprezintă o dovadă a expertizei

pe care o oferi și pune la dispoziția pacienților toate informațiile de care au nevoie – conținut pe înțelesul lor și cât mai transparent cu putință.

mobile 3

Promovăm online ceea ce oferi

atât pentru creșterea notorietății, cât și pentru câștigarea de noi pacienți în funcție de sex, vârstă și locație geografică.

mobile 4

Ne asigurăm că un pacient care și-a făcut o programare este notificat din timp:

reminder cu 3 zile și 24 de ore înainte de ora programării + detalii despre clinică/cabinet/medic curant.

Proiecte Connect Media

Asseco SEE

content, web design, implementare,
promovare Facebook Ads și LinkedIn Ads

Herbagen

imagini pentru social media

Nova Vision Investments

poziționare, identitate vizuală, content website, website design,
website development, materiale de prezentare

AICI

pacientul a fost convins
– este la fața locului.

Aici este momentul în care îl vei cuceri:

arrow down

clinica ta trebuie să respecte unitatea vizuală setată în pre-vizită– postere, detalii cromatice la recepție, etc. – și astfel să confirme așteptările definite din online/recomandări.

personalul de la recepție trebuie să se asigure că impresia creată pacientului este una plăcută, prietenoasă.

.. iar tu, tu vei face ce știi mai bine – vei fi un bun profesionist și îi vei rezolva problema de sănătate – acesta este exclusiv domeniul tău.

DUPĂ:

pacientul și-a primit tratamentul și GATA, nu?

Nu chiar, acesta este momentul în care noi te ajutăm să îl convingi fie să revină tot la tine, fie să te recomande mai departe.

Cum facem asta?

Toată documentația cu care pleacă din clinică (rețetă, plan de tratament, carte de vizită, etc.) trebuie să poarte semnătura ta vizuală – simbolistică, culori, etc.

marketing medical img 8
marketing medical img 9

Îl inviți să lase o recenzie la
experiența prin care a trecut.

timeline 1

Îl inviți să ofere o părere legată de experiența din clinică: fie prin SMS, fie prin email.

marketing medical img 10

Îl informezi periodic dar nu intrusiv despre profilaxie, recomandări, sfaturi și poate promoții în clinică.

marketing medical img 11

Cum facem asta?

mobile 5

Toată documentația cu care pleacă din clinică (rețetă, plan de tratament, carte de vizită, etc.) trebuie să poarte semnătura ta vizuală – simbolistică, culori, etc.

mobile 6

Îl inviți să ofere o părere legată de experiența din clinică: fie prin SMS, fie prin email.

marketing medical img 10
mobile 7
marketing medical img 9

Îl inviți să lase o recenzie la
experiența prin care a trecut.

mobile 8

Îl informezi periodic dar nu intrusiv despre profilaxie, recomandări, sfaturi și poate promoții în clinică.

marketing medical img 11
marketing medical img 12

numărul mediu de recenzii de care are nevoie un pacient pentru a-și crea o primă impresie despre cabinetul / clinica ta
(sursă: RevLocal.com)

marketing medical img 13

folosesc social media pentru a afla informații suplimentare despre un brand fie din postări, comentarii sau recenzii.

Portofoliu

logo 1
logo 2
logo 3
logo 4
logo 5

Lansează-ne o provocare
and let’s think up.