pacienți
Începem cu un exercițiu:
caută pe net serviciile pe care tu le oferi

Doar atât. Cât rezultate ți-au apărut?
E puțin copleșitor, corect?
Bun.
Adaugă la asta faptul că, pe lângă concurența fizică – clinici și cabinete care oferă aceeași specializare ca tine – acum trebuie să te ”bați” și cu pacienții care caută diagnostic online și nu merg la specialist.

sunt legate de probleme
de sănătate
(sursă: BeckerHospitalReview.com)

Cum pot, atunci, să îmi găsesc locul și pacienții?
ATENȚIE:
prezență solidă
nu intrusivă.
Asta înseamnă că în orice punct în care pacientul are contact cu clinica sau cabinetul tău imaginea creată să fie una bazată pe:
expertiză
încredere
transparență
rezultate
Cum te ajutăm noi?
La cursul de marketing medical Connect Media vei învăța cum să:
Cum facem asta?
Începem cu călătoria unui
pacient obișnuit:
ÎNAINTE
pacientul are o problemă dar încă nu știe că tu ești soluția.
Proiecte Connect Media
Asseco SEE
content, web design, implementare,
promovare Facebook Ads și LinkedIn Ads
Herbagen
imagini pentru social media
Nova Vision Investments
poziționare, identitate vizuală, content website, website design,
website development, materiale de prezentare
AICI
pacientul a fost convins
– este la fața locului.
Aici este momentul în care îl vei cuceri:
clinica ta trebuie să respecte unitatea vizuală setată în pre-vizită– postere, detalii cromatice la recepție, etc. – și astfel să confirme așteptările definite din online/recomandări.
personalul de la recepție trebuie să se asigure că impresia creată pacientului este una plăcută, prietenoasă.
.. iar tu, tu vei face ce știi mai bine – vei fi un bun profesionist și îi vei rezolva problema de sănătate – acesta este exclusiv domeniul tău.
DUPĂ:
pacientul și-a primit tratamentul și GATA, nu?
Nu chiar, acesta este momentul în care noi te ajutăm să îl convingi fie să revină tot la tine, fie să te recomande mai departe.
numărul mediu de recenzii de care are nevoie un pacient pentru a-și crea o primă impresie despre cabinetul / clinica ta
(sursă: RevLocal.com)
folosesc social media pentru a afla informații suplimentare despre un brand fie din postări, comentarii sau recenzii.
Portofoliu