Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Madlim
Servicii:
identitate vizuală,
conținut, design, implementare website, optimizare SEO, cărți de vizită.
Descriere client:
Madlim Consult este o firmă de consultanță pentru accesarea fondurilor nerambursabile. Se adresează atât companiilor aflate la început de drum, cât și companiilor cu experiență care au nevoie de o infuzie de capital pentru a-și continua creșterea.
Provocare:
Deși se bucură de o echipă cu peste 7 ani de experiență pe piață și de o reputație solidă, Madlim Consult nu avea niciun fel de identitate vizuală și nici o prezență online.
SLOGAN: oferit de client.
WE MAKE GRANTS SIMPLE
LOGO: clientului i-au fost propuse două variante de logo.
Varianta finală a fost aceasta:



- Litera ”M” a fost transformată vizual în doi piloni care susțin ”bifa” – aprobarea fondurilor nerambursabile.
- ”Bifa” reprezintă de asemenea suportul echipei Madlim, succesul proiectelor de afacere ale clienților pe termen lung.
- Tipografia a fost aleasă pentru greutatea vizuală care transmite încredere, sprijin, suport.
- Stilul grafic este unul subtil, curat, simplu și instant recognoscibil.
- Logo-ul a fost conceput în așa fel încât să permită declinarea în cazul viitoarelor devizii ale companiei.
WEBSITE: CONȚINUT + DESIGN + IMPLEMENTARE
Clientul a dorit un site de prezentare care să atragă prin design și să convingă prin conținut.
Odată stabilit site map-ul am creat partea de conținut pe baza unei idei simple: totul trebuie să fie ușor de înțeles, ușor de parcurs și destul de atractiv pentru a convinge un utilizator să contacteze Madlim Consult.
Având în vedere transparența clientului (dacă un dosar nu se pretează fondurilor nerambursabile, atunci aplicantul este informat din primele stadii ale procesului pentru a-i economisi atât timpul, cât și resursele financiare), am dorit să păstrăm acest principiu și în conținut și design.
Structura site-ului este ușor de navigat și intuitivă, iar design-ul asigură o arhitectură a informației ușor de parcurs și care nu cade în capcana monotoniei.