
ConTrad.
Servicii:
identitate vizuală.
Descriere client:
agenție de traducere și interpretariat cu peste 15 ani de experiență în România. Furnizează soluții personalizate de traduceri scrise și suport în situații ce necesită prezența unui interpret specializat. Colaborează exclusiv cu profesioniști certificați și oferă și urgentarea serviciilor de traducere.
Provocare:
brand-ul nu a avut un logo profesionist și venise momentul și pentru un refresh al prezenței on/offline.


Soluție: crearea unei identități noi care să respecte istoricul brand-ului și să prezinte într-un mod subtil domeniul de activitate într-un logo relevant și coerent pentru target.
Propunerea câștigătoarea a fost un logo tipografic care combină ideile de limbaj viu, de comunicare, de schimbare și evoluție permanente.
Integrarea semnelor de punctuație are un rol dublu contrastant: sparge o potențială monotonie a literelor și unește imaginea finală.

Formele rotunjite, organice și unite în anumite puncte sugerează ideea de comunicare – o nevoie de bază a omului, nevoie satisfăcută de eliminarea barierelor de limbă.
Culorile proaspete creează o legătură instantă cu privitorul și îl invită să afle mai mult despre brand.
Ulterior identitatea a fost declinată în materiale de prezentare și website.



