fbpx

Cu ce citim? Cu inima sau cu mintea? De ce nu cu amândouă? – Key Visual Didactica Publishing House

Marketing

Ca editură în România poate fi foarte greu să îți atragi cititorii.

Dincolo de stereotipurile că în România ”nu se citește”, pentru edituri provocarea stă în a se diferenția și în a crea o prezență care să nu vorbească pe un ton moralizator ci pe unul prietenos care transformă lectura în obicei de plăcere.

Didactica Publishing House este una din top 5 edituri din România și printre puținele care s-au bucurat de o creștere chiar și pe timpul pandemiei. Misiunea lor este una care în engleză ar suna așa ”get them while they’re young”.

Oferta lor editorială se bazează pe ideea ce asocierea dintre lectură și plăcere începe de mici copii: copiii devin cititorii în brațele părinților.

Astfel DPH își bazează portofoliul pe o selecție atentă de titluri bestseller la nivel mondial, pe autori atât strâini, cât și români care respectă această misiune – de a transforma lectura în plăcere și educația în joacă.

 

Screenshot 2021 08 13 at 18.03.39

 

Noi suntem foarte mândri să îi susținem în această misiune (mai ales că 1/5 din echipa noastră continuă să fie traumatizată de matematică) și o facem prin:

  • postări de social media cu fotografii personalizate
  • campanii de promovare
  • key visuals schimbate periodic

Din categoria cea din urmă în lunile iunie-august ale acestui an, am venit către cei de la DPH cu o propunere nouă de key visual care să îi ajute să își crească notorietatea atât în online, cât și în offline.

Headline concept: Citim cu inima. Citim cu mintea.

Primele cărți cu care intrăm în contact sunt cele care ne sunt citite de părinți. Cărțile acestea sunt citite cu dragoste și le ținem minte pentru toată viață. Ele au un scop blând: să ne învețe lecții simple despre bunătate, iubire, empatie sau generozitate.

Aceste cărți sunt cărți pe care, ca adulți, le citim cu inima: nu ne învață ceva concret, dar ne învață cum să fim oameni mai buni chiar de mici.

Odată ce creștem ne alegem cărțile diferit. Oscilăm între cărți bazate pe informații reale și cărți care ne ajută să ne înțelegem mai bine și să îi înțelegem mai bine pe cei din jurul nostru prin prezentarea de noi perspective, diferite de lumea noastră obișnuită.

La DPH susținem ambele moduri de lectură sau doar pe unul singur în funcție de apetențele cititorului – importat este să deschidem copertele!

 

16 Iunie Postari Facebook DPH 300
28 Iunie Postari Facebook DPH 300
Afis DPH Ziua Copilului print 300

 

Key Visual: Citim cu inima. Citim cu mintea.

Ne-am inspirat ca punct de plecare din panourile de afișaj din aeroporturi/gări – cele care se schimbă prin mișcări rotative – pentru a crea oscilația între cele două moduri de lectură.

În centrul vizualului se află părintele care își ghidează copilul în călătoria lecturii și este înconjurat de cele mai iubite personaje DPH – drumul e mai frumos cu un tovăraș (sau mai mulți!).

Rezultatul este un key visual de impact, bazat pe emoție, pe simțul aventurii și al posibilităților pe care doar o carte le poate crea.

Unde a apărut:

Key visual-ul creat a fost folosit în Facebook, în promovare pe Facebook Ads (declinări vizuale) și a fost prezent și în trei stații din metrou din București.

13.08.21 Imagine 1

    Spune-ne în cuvintele tale cu ce te putem ajuta și hai să începem!